Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.03.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przed lekturą polecam zapoznać się z moim poprzednim postem. Druga wizyta w sklepie INS Fireworks przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie Moje zamówienie miało numer 7650, opiewało na kwotę 830,78zł i zostało złożone 23.01.2023. Na drugi dzień dostałem wiadomość SMS w sprawie braku jednej z zamówionych pozycji. Tego samego dnia ustaliłem co i jak. Dwa tygodnie nie było żadnego odzewu. Wysłałem więc mejla z zapytaniem o status zamówienia. Dostałem odpowiedź, że brak realizacji wynika z niewyjaśnienia kwestii braku i w odpowiedzi wysłałem zrzuty ekranu z wiadomościami SMS, gdzie rozmawiałem z kimś z obsługi w tej sprawie. Następna wiadomość była potwierdzeniem przekazania do wysyłki. Od tamtej pory udało mi się skontaktować jeden raz. Usilnie dzwoniłem, niestety nikt nie odbierał. Po którymś z kolei nieudanym połączeniu dostałem SMS'a, żeby wyjaśnić powód kontaktu w wiadomości. Zapytałem, dlaczego po upłynięciu miesiąca dalej nie otrzymałem zamówienia, na co dostałem standardową odpowiedź z przeprosinami za opóźnienia i rzekomej interwencji w tej sprawie. Znowu kontakt się urwał. Było to 24.02.2023. Następnym krokiem była opisana w poprzednim poście wizyta w sklepie stacjonarnym dnia 03.03.2023. Wtedy też sporządziłem z pracującą tam Panią oświadczenie, w którym Grupa Flesz Spółka z o.o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta w terminie do 14 dni. Dnia 17.03.2023 upłynął termin i dalej nie otrzymałem pieniędzy. Poniedziałek 20.03.2023 i jestem na miejscu drugi raz. Tym razem dobrze trafiłem, ponieważ po chwili w sklepie pojawiła się Pani Bożena Nowak, z którą to poprzednio rozmawiałem. Przedstawiłem jej sporządzone kilkanaście dni wcześniej oświadczenie i po chwili spędzonej za drzwiami wróciła z należną mi sumą w dłoni i wypomniała, iż musiała te pieniądze wyciągnąć z własnej kieszeni. Wziąłem należne mi pieniądze i Pani Bożena zaproponowała mi jakąś wyrzutnię w ramach rekompensaty. Otrzymałem PXB2120 od Piromaxa i opakowanie piratek TC15. Pytając, dlaczego przelew nie został wykonany, Pani Bożena stwierdziła, że "miała mnie na uwadze". Poruszyłem również kwestię niewywiązywania się z innych zamówień i odpowiedź brzmiała następująco: "jest bardzo dużo złych opinii i średnia jest niska, ponieważ klientom nie chce się wystawiać pozytywnych opinii po udanych zakupach". Kolejna kwestia to brak kontaktu telefonicznego. Pokazałem Pani Bożenie rejestr połączeń z dnia 20.03.2023, gdzie do godziny 13:00 wykonałem 4 połączenia na numer 796-883-022 i żadne nie zostało odebrane. Tego samego dnia dzwoniłem dwa razy pod nr. 733-306-374 (sklep stacjonarny) z takim samym skutkiem. Odpowiedź: "no ja też mam czasami problem się tu dodzwonić, cały czas są problemy z zasięgiem". Finalna sprawa to wystawienie na sprzedaż strony internetowej i sklepu stacjonarnego przez Pana Łukasza Nowaka. Zapytałem o to w kwestii innych niezrealizowanych zamówień i interwencji poszkodowanych w odpowiednich organach. Zostało to skwitowane następująco: "to nie ma nic do rzeczy, a z policją się dogadujemy". Ogólnie Pani Bożena Nowak sprawiała wrażenie nieprzejętej sprawą. Na tym kończę swoją jakże wspaniałą przygodę ze sklepem INS Fireworks.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...