Skocz do zawartości

wyybuchowyy

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana wyybuchowyy w dniu 26 Grudnia 2022

Użytkownicy przyznają wyybuchowyy punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wyybuchowyy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/7)

10

Reputacja

  1. @PiroArt.eukto niby wyjechał wam z tekstem, że chce od was 25% rabatu? bo jeśli sugerujesz, że to ja to zdajesz sobie sprawę z tego, że kłamiesz. w tym poście zapytałem o forumowy kod, odpisaliscie że wprowadzenie kodu pogorszyło by sytuacje (XD) wiec po jakims czasie zrobilem dokladnie tak jak piszesz wyżej - zapytałem czy są jakiekolwiek szanse na negocjacje cen z wami, dostałem info że nie ma szans. w tym samym czasie na discordzie pisałeś - siemka! pompujcie kod, podziałamy wtedy z większym % ? ale tak jak napisalem - to wasza indywidualna sprawa komu dacie a komu nie... przykład z biedronka, bułką i warzywniakiem spłycony na tyle by móc zmanipulować 12latka wzmianka o tych smieciach w paczkach to była ironia no ale jak już się do tego odniosłeś to sorry, robiłem u was zakupy 8 lat i gdzieś mi musiało umknąć, że trzeba wam dopłacać do normalnego pakowania (wtf?) czy też pakowania lux może dlatego że w innych sklepach nie ma takich wypasów. moim zdaniem to od FF odcieliscie sie juz jakis czas temu bo skupiliscie sie bardziej na innych grupach docelowych które aktualnie są popularne. to że spadła na was jakas krytyka wykorzystaliscie tylko jako pretekst żeby zawinać żagle - teraz admin na discordzie bedzie mogl znowu pisac, że jako jedyni maja kod rabatowy od was szkoda tylko, że dodałeś do tego tyle dramaturgii, manipulacji i ogolnie wyszedl z tego jeden wielki foch.
  2. sami te kody aktywujecie, sami decydujecie o tym komu dac rabat a komu nie - i nie bylo by w tym problemu gdybyscie nie pisali jednego a nie robili drugiego - kiedys np twierdziliscie, że userzy FF mają u was najlepsze warunki bo czujecie sie związani z tym forum - jednocześnie bardziej opłacało się u was kupować z kodem machonego bo nie dość, że dawał większy % upustu to jeszcze darmową wysyłkę teraz twierdzicie tak samo ale o tym za chwile. mieliście też kody dla wybrańców, które np w BF łączyły się z innymi kodami. wielokrotnie też "zamykaliście sprzedaż" na koniec roku i usuwaliście kody rabatowe a jednocześnie prywatnie podawaliście kod imienny pewnego użytkownika którego nie będę tutaj przywoływać... sam zostawiłem u was duzo kasy i przestałem u was kupować w dniu kiedy przez telefon sprzedaliście mi info, że teraz jest paliwo drogie, kursy euro/dolara też są wysokie i ciągle się zmieniaja więc nie ma szans na żadne rabaty czy zwyczajne negocjacje a jednocześnie aktywowaliście kod rabatowy dla tzw. gimbusow z dsc - dla mnie osobiscie to bylo naplucie w twarz ale to są tylko i wyłacznie moje przemyslenia sklep ma bogaty asortyment, wałków nie robi z towarem - kto chce ten będzie kupować nadal ja tam od kolesiostwa i tanich technik manipulacji marketingowej trzymam sie z daleka podobną akcje mieliscie kiedys z gratisami - też na własne życzenie. to potem był płacz z waszej strony, że wy nie jesteście caritas. a problem się wzial z tego, że swoim ulubieńcom dawaliście duże gratisy, oni się nimi chwalili na necie to potem reszta chciała tego samego. btw mijasz sie troche z prawda nie pierwszy raz - bo kod FF dawal 10 czy 11% ale ten drugi kod o ktorym wspominasz dawal 15% wiec logiczne jest, że skoro oba kody "lataja po calym internecie" to wieksza ilosc osob skorzysta z kodu 15% niż z kodu 11% - to jest dokladnie ta sama sytuacja co z kodem machonego, że nawet dla osob ktore go nie lubią bardziej bylo oplacalne kupowanie z jego kodem bo więcej można było zaoszczędzić lub więcej produktów kupić prosciej by bylo po prostu stworzenie jednego kodu dla wszystkich albo nie tworzenie tych kodow wcale zamiast szarpac sie o kazdy procent i tym dac 10, tamtym 11 a jeszcze innym dac 12 procent upustu a jednocześnie część towaru sztucznie przecenić żeby kod go nie obejmował. to wygląda jak typowa januszerka. dokladnie taka sama januszerka jak oszczędzanie na wypełniaczu do paczek tylko pakowanie klientom pustych butelek po wodzie mineralnej, kartonów po piwie Desperados albo opakowań po pampersach nie tak działa recykling
  3. ten sklep już dawno wypadł z topki - głównie dlatego, że bardzo wybiórczo traktuje swoich klientów sugerujecie się bardziej tym, że to "ktoś stąd" albo z sentymentu - tutaj niby z wami mają kontakt a jakiś czas temu wyłączyli wam forumowy kod rabatowy a w tym samym czasie mieli aktywne kody dla grupek na dsc
  4. wyybuchowyy

    Lidl

    triplex ma siedzibe pod wroclawiem - dlatego w zachodniej Polsce możecie kupić w Lidlu słabe kostki triplexa ze zmienionymi etykietami za to w zawyżonych cenach dalej już był transport za drogi i triplexowi się nie chciało towaru dowozić to już lepsze to pyrocco albo wycieczka do czeskiego lidla jak ktoś ma możliwość
  5. Nie wiem jak teraz ale jeszcze rok temu olewactwo w tym sklepie było dość powszechne ? Paczki nie dochodziły bardzo dlugo i nie było żadnego kontaktu ze sklepem. W sklepie pracowały osoby niekompetentne jak np pani Klaudia. Nawet o zwrot kasy za niezrealizowane zamówienie trzeba było się dopominać długo. Jak dobrze pamiętam to na fb INS nawet ludzie z Francji pisali, że zostali oszukani przez ten sklep bo paczki do nich nie dochodziły długo ? Z tego co pamiętam to sklep miał zawsze jedno wytłumaczenie - oni przyjmują zamówienia i po ich stronie zawsze wszystko jest ok ale wysyłaniem zamówień zajmuje się POL-EXPANCE z Kobylanki pod Szczecinem i to oni mają opóźnienia. Tylko że po telefonie do pana Marka albo Krzysztofa z tej firmy okazywało się, że oni w ogóle nie dostali informacji z INS, że mają ten towar komuś wysłać ? I u nich już faktycznie dało się coś załatwić od ręki. Jedyny plus tego sklepu to ceny. Ale nawet w tym roku shopek, piroart czy arka kilkukrotnie mieli aktywne kody rabatowe po 15-20% więc nie było aż takich tragicznych różnic a przynajmniej była pewność, że paczka dojdzie ?
  6. tiger rocket nawet klasek nie ma (pytalem) i dopiero na wrzesien planuja sprzedaz
  7. @PiroArt.euno i jak tam z forumowym kodem? minęło już kilka miesięcy
  8. np wyrzutnia 100sh - tydzien temu 208 PLN, na wasze urodziny 239 PLN jak to jest, że z kodem ABES'a 15% rabatu coś kosztowało mniej niż z waszym kodem 22%? webmaster chyba algorytmy pomylił
  9. kolejny janusz biznesu - robią "promocję" urodzinową a chwilę przed tą "promocją" podnieśli ceny XD
  10. czekam od kilku tygodni na paczkę, po 2 tygodniach ktoś łaskawie odebrał telefon i dostałem info, że paczka jest spakowana tylko czeka na odebranie przez kuriera - okres przed świetami więc kurierzy mają za dużo pracy. po kilku dniach nagła zmiana - towaru nie ma na stanie i nigdy nie było, to jakiś błąd na stronie internetowej żenada i kpina - te dwa słowa pasują idealnie do @INS-Fireworks nie polecam
  11. @Piotrek007@borys92 Tylko, że ludzie z @INS-Fireworks robią to w bezczelny sposób i z premedytacją Babeczka która tam pracuje najpierw odbiera telefon i mówi, że paczka zostanie wysłana ale kurier DHL się do nich spóźnia i to nie ich wina a za drugim razem już się nie dodzwonicie bo albo blokuje wasz numer albo ustawia opcje "odrzucaj połaczenia od numerów spoza kontaktów" Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę.
  12. Pracownicy @INS-Fireworks to zawodowi kłamcy Nie przyznają się do tego, że u nich w firmie panuje burdel i nie potrafią znaleźć towaru albo że tego towaru po prostu nie posiadają i muszą go ściągnąć z drugiego końca Polski - wciskają kit, że obsługa zamówienia trwa 2-3 tygodnie bo problem jest po stronie firmy kurierskiej Tak, DHL i Inpost nie mają kurierów i dlatego nie dostajecie swoich paczek A to, że inne sklepy dostarczają zamówienia w 24-48h to tylko przypadek...
  13. Porównałem kilka produktów, które kupiłem w listopadzie. Ceny zostały podniesione o 35% a dajecie 25% rabatu ? Pominę już to, że paczka szła 12 dni a te wasze pracownice to szybciej na prywatnych instagramach odpisują niż na waszym FB albo na maila.
  14. kostki chyba z fajerwerki shop bo widzialem na promocji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...