Skocz do zawartości

Grave

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Grave w dniu 21 Marca 2023

Użytkownicy przyznają Grave punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

1 437 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Grave

Nowicjusz

Nowicjusz (1/7)

1

Reputacja

  1. Cyber Attack CB10 Jorge
  2. Grave

    Odpalaj.pl

    Podpinam się.
  3. Przed lekturą polecam zapoznać się z moim poprzednim postem. Druga wizyta w sklepie INS Fireworks przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie Moje zamówienie miało numer 7650, opiewało na kwotę 830,78zł i zostało złożone 23.01.2023. Na drugi dzień dostałem wiadomość SMS w sprawie braku jednej z zamówionych pozycji. Tego samego dnia ustaliłem co i jak. Dwa tygodnie nie było żadnego odzewu. Wysłałem więc mejla z zapytaniem o status zamówienia. Dostałem odpowiedź, że brak realizacji wynika z niewyjaśnienia kwestii braku i w odpowiedzi wysłałem zrzuty ekranu z wiadomościami SMS, gdzie rozmawiałem z kimś z obsługi w tej sprawie. Następna wiadomość była potwierdzeniem przekazania do wysyłki. Od tamtej pory udało mi się skontaktować jeden raz. Usilnie dzwoniłem, niestety nikt nie odbierał. Po którymś z kolei nieudanym połączeniu dostałem SMS'a, żeby wyjaśnić powód kontaktu w wiadomości. Zapytałem, dlaczego po upłynięciu miesiąca dalej nie otrzymałem zamówienia, na co dostałem standardową odpowiedź z przeprosinami za opóźnienia i rzekomej interwencji w tej sprawie. Znowu kontakt się urwał. Było to 24.02.2023. Następnym krokiem była opisana w poprzednim poście wizyta w sklepie stacjonarnym dnia 03.03.2023. Wtedy też sporządziłem z pracującą tam Panią oświadczenie, w którym Grupa Flesz Spółka z o.o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta w terminie do 14 dni. Dnia 17.03.2023 upłynął termin i dalej nie otrzymałem pieniędzy. Poniedziałek 20.03.2023 i jestem na miejscu drugi raz. Tym razem dobrze trafiłem, ponieważ po chwili w sklepie pojawiła się Pani Bożena Nowak, z którą to poprzednio rozmawiałem. Przedstawiłem jej sporządzone kilkanaście dni wcześniej oświadczenie i po chwili spędzonej za drzwiami wróciła z należną mi sumą w dłoni i wypomniała, iż musiała te pieniądze wyciągnąć z własnej kieszeni. Wziąłem należne mi pieniądze i Pani Bożena zaproponowała mi jakąś wyrzutnię w ramach rekompensaty. Otrzymałem PXB2120 od Piromaxa i opakowanie piratek TC15. Pytając, dlaczego przelew nie został wykonany, Pani Bożena stwierdziła, że "miała mnie na uwadze". Poruszyłem również kwestię niewywiązywania się z innych zamówień i odpowiedź brzmiała następująco: "jest bardzo dużo złych opinii i średnia jest niska, ponieważ klientom nie chce się wystawiać pozytywnych opinii po udanych zakupach". Kolejna kwestia to brak kontaktu telefonicznego. Pokazałem Pani Bożenie rejestr połączeń z dnia 20.03.2023, gdzie do godziny 13:00 wykonałem 4 połączenia na numer 796-883-022 i żadne nie zostało odebrane. Tego samego dnia dzwoniłem dwa razy pod nr. 733-306-374 (sklep stacjonarny) z takim samym skutkiem. Odpowiedź: "no ja też mam czasami problem się tu dodzwonić, cały czas są problemy z zasięgiem". Finalna sprawa to wystawienie na sprzedaż strony internetowej i sklepu stacjonarnego przez Pana Łukasza Nowaka. Zapytałem o to w kwestii innych niezrealizowanych zamówień i interwencji poszkodowanych w odpowiednich organach. Zostało to skwitowane następująco: "to nie ma nic do rzeczy, a z policją się dogadujemy". Ogólnie Pani Bożena Nowak sprawiała wrażenie nieprzejętej sprawą. Na tym kończę swoją jakże wspaniałą przygodę ze sklepem INS Fireworks.
  4. Zawitałem dziś w sklepie stacjonarnym przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie. Byłem tam w celu wyjaśnienia nieotrzymania mojego zamówienia złożonego i opłaconego dnia 23.01.2023. Panie pracujące na miejscu okazały się nie być decyzyjne i skontaktowały mnie z Panią Bożeną Nowak, która to widnieje jako główny udziałowiec i prokura spółki. Pani Bożena zaproponowała, abym w ramach nieotrzymanego zamówienia wybrał sobie jakieś produkty ze stanu sklepu stacjonarnego i wybrane produkty zostaną policzone po cenach ze sklepu internetowego. Przystałem na to rozwiązanie i wybrałem Gladiatora SR Pyro oraz Super Bomben Raketen. Po wybraniu tych artykułów ponownie odbyłem rozmowę z Panią Bożeną i ustaliłem, iż reszta pieniędzy zostanie mi zwrócona na konto do 14 dni, ponieważ Pani ze sklepu nie dysponuje żadną gotówką. Nie omieszkałem również poinformować o ewentualnych konsekwencjach nieotrzymania zwrotu w terminie. Pani pracująca w sklepie sporządziła oświadczenie, na którym to Grupa Flesz Sp. z o. o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta. Zapytałem też Panią Bożenę o kwestię nieodbierania telefonów i nieaktywne adresy email, na co odpowiedziała: "ale przecież problem z mejlami jest dopiero od dwóch dni". Na pytania o niewysłanie zamówienia nie dostałem odpowiedzi. Wziąłem pod pachę wyrzutnie z rakietami i wyszedłem z oświadczeniem w kieszeni. Pozostaje mi tylko czekać na zwrot środków i ewentualnie dalej dochodzić swoich praw.
  5. Czy możesz podać email z jakiego Ci odpisywali? Adres biuro@ins-fireworks.pl nie istnieje i nie można się z nimi skontaktować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...