Korsarz96 17 Opublikowano 5 Listopada 2012 Mam takie pytanie czy sklep internetowy BigFun... Dzwoni na telefon podany przy zamówienu aby potwierdzić zakup ? I to samo tyczy sie Emaila (dostałem tylko Nr zamówienia i liste tego co zamówilem). Czy oni odrazu wysyłająbo zamawiałem w piątek i jeszcze nikt nie zadzwonił To kiedy oni bendą dzwonic ?
Cooli 4 Opublikowano 5 Listopada 2012 Mam takie pytanie czy sklep internetowy BigFun... Dzwoni na telefon podany przy zamówienu aby potwierdzić zakup ? I to samo tyczy sie Emaila (dostałem tylko Nr zamówienia i liste tego co zamówilem). Czy oni odrazu wysyłająbo zamawiałem w piątek i jeszcze nikt nie zadzwonił To kiedy oni bendą dzwonic ? ile tematów jeszcze założysz?
piter2599 5 Opublikowano 5 Listopada 2012 Jaka ta młodzież niespokojna ... Nie rozumiesz, że to są też ludzie i mogli mieć 4 dni wolnego?! Więc nadrobienie tego może im chwilę zająć. Czekaj cierpliwie...
Korsarz96 17 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 Tak właściwie ten był ostatni teraz tylko bende starał się pomagać innym
Poki 17 Opublikowano 5 Listopada 2012 Śpiesze z wytłumaczeniem. Sklep zazwyczaj kontaktuje się klientem telefonicznie, gdy pojawia się jakiś problem:- Brak towaru jaki został zamówiony przez klienta.- Niepełne dane adresowe.- Nadpłata/niedopłata.Maile potwierdzajace wysyła zazwyczaj sklepowy system i jest to zwiazane ze zmianą statusu zamówienia (oczekujące na wpłate, opłacone, w trakcie realizacji, zrealizowane, wysłane itd.).
Korsarz96 17 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) yhm no dziękuje własnie o 16 dostałem emaila że moje zamówienie zostało zrealizowanie i paczuszak już idzie Niemoge sie doczekać zamykam Edytowane 5 Listopada 2012 przez velibrum
Rekomendowane odpowiedzi