Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie czy sklep internetowy BigFun... Dzwoni na telefon podany przy zamówienu aby potwierdzić zakup ? I to samo tyczy sie Emaila (dostałem tylko Nr zamówienia i liste tego co zamówilem). Czy oni odrazu wysyłająbo zamawiałem w piątek i jeszcze nikt nie zadzwonił :/ To kiedy oni bendą dzwonic ?

Opublikowano

Mam takie pytanie czy sklep internetowy BigFun... Dzwoni na telefon podany przy zamówienu aby potwierdzić zakup ? I to samo tyczy sie Emaila (dostałem tylko Nr zamówienia i liste tego co zamówilem). Czy oni odrazu wysyłająbo zamawiałem w piątek i jeszcze nikt nie zadzwonił :/ To kiedy oni bendą dzwonic ?


ile tematów jeszcze założysz?
Opublikowano

Jaka ta młodzież niespokojna :facepalm:... Nie rozumiesz, że to są też ludzie i mogli mieć 4 dni wolnego?! Więc nadrobienie tego może im chwilę zająć. Czekaj cierpliwie...

Opublikowano

Tak właściwie ten był ostatni :) teraz tylko bende starał się pomagać innym :P

Opublikowano

Śpiesze z wytłumaczeniem.
Sklep zazwyczaj kontaktuje się klientem telefonicznie, gdy pojawia się jakiś problem:
- Brak towaru jaki został zamówiony przez klienta.
- Niepełne dane adresowe.
- Nadpłata/niedopłata.
Maile potwierdzajace wysyła zazwyczaj sklepowy system i jest to zwiazane ze zmianą statusu zamówienia (oczekujące na wpłate, opłacone, w trakcie realizacji, zrealizowane, wysłane itd.).

Opublikowano (edytowane)

yhm no dziękuje własnie o 16 dostałem emaila że moje zamówienie zostało zrealizowanie i paczuszak już idzie :D Niemoge sie doczekać :P

zamykam

Edytowane przez velibrum
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...