Mam taki problem , że dziś otrzymałem wiadomość od BF o wysłaniu mojej przesyłki . Próbując sprawdzić jej status na stronie www.opek.com.pl nie wyszukuje jej .
"Szanowny Kliencie,
zamówienie numer ???? zostało wysłane. Przesyłka powinna być dostarczona do Państwa w ciagu dwóch dni roboczych przez kuriera OPEK. Status przesyłki można sprawdzić pod adresem opek.top100.net.pl
Numer listu przewozowego: 86915575 "
Na podanej przez nich stronę nie można się zalogować . Coś poradzicie ?
Pytanie
mateusz28011 0
Witam .
Mam taki problem , że dziś otrzymałem wiadomość od BF o wysłaniu mojej przesyłki . Próbując sprawdzić jej status na stronie www.opek.com.pl nie wyszukuje jej .
"Szanowny Kliencie,
zamówienie numer ???? zostało wysłane.
Przesyłka powinna być dostarczona do Państwa w ciagu dwóch dni roboczych przez kuriera OPEK.
Status przesyłki można sprawdzić pod adresem opek.top100.net.pl
Numer listu przewozowego: 86915575 "
Na podanej przez nich stronę nie można się zalogować . Coś poradzicie ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi