Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest aktualnie jakiś kod rabatowy do zamówień ?  :)

Opublikowano

Obecnie chyba wszystko już wyłączone ☺️

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Sklep średnio polecam, paczka doszła ale zero dbałości o klienta kontakt też dość słaby nie dostałem żadnego E-maila z potwierdzeniem mojego zamówienia na messengera tak samo nie odpisują  co do zamówienia to wyrzutnia którą u państwa zamówiłem została totalnie nie zabezpieczona w żaden sposób spakowana w ciasny kartonik dopasowany do kostki bez żadnych wypełniaczy.. nie wiem czy osoba pakująca te paczki w państwa sklepie wie ale kurierzy paczki rzucają i nie obchodzą się z nimi jak z jajkiem. mało tego z tego produktu którego zamówiłem dość ostro sypie się glina razem z prochem.

Opublikowano

Podaj numer zamówienia, zobaczę dlaczego nie dostałeś powiadomień. Jeśli coś jest nie tak z towarem to zawsze masz wymianę lub zwrot. 
 

edit. 
 

juz mam :) 

28.04 13:24 - e-mail z numerem śledzenia 

28.04 13:24 SMS z informacja o wysłanej przesyłce. 
 

albo ktoś coś kręci albo podałeś nieprawidłowe dane :)

Opublikowano

Tak jak pisałem wyżej, okazało się jednak że SMS jak i E-mail z informacja o wysyłce dotarł do Kamila :) Próby kontaktu żeby wyjaśnić sprawę z uszkodzona wyrzutnia tez nie było. Kłamstwa i szukanie rozgłosu. 

Opublikowano
24 minuty temu, Cycu napisał:

Podaj numer zamówienia, zobaczę dlaczego nie dostałeś powiadomień. Jeśli coś jest nie tak z towarem to zawsze masz wymianę lub zwrot. 
 

edit. 
 

juz mam :) 

28.04 13:24 - e-mail z numerem śledzenia 

28.04 13:24 SMS z informacja o wysłanej przesyłce. 
 

albo ktoś coś kręci albo podałeś nieprawidłowe dane :)

Wypraszam sobie kłamstwa ja interesu w tym nie mam żadnego na messengera pisałem drugiego dnia od złożenia zamówienia bo emaila o potwierdzeniu brak.. ale za to oczernienie mojej osoby i pisanie że jak to sklep nazwał Płaczę na jakiś forach o paczke to teraz sklep nie polecam próbowałem wyjaśnić sytuacje na chłodno ale pan upiera się że jestem kłamcą jak napisałem że mogę wysłać zdjęcie otrzymanej paczki to cisza.. proszę składać reklamacje śmiechu warte to się nazywa profesjonalizm nie dostałem nawet głupich przeprosin za stan paczki ;) tak dalej nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje bo to bez sensu. :)

Opublikowano

A czym jest złożenie reklamacji jak nie wysłaniem zdjęć i informacji o wyjaśnienie. ?

Pan Kamil twierdzi ze to nasza wina bo jemu wiadomość e-mail trafiła do spamu :) 

Przeprosiny z naszej strony? Za kłamstwa dotyczące obsługi klienta i nawet Pan nie sprostował pomimo wysłania Panu raportu od operatora dotyczącego odbioru przez Pana SMS oraz screenow potwierdzających wysłanie e-mail - nagle po tych dowodach okazało się ze wszystko Pan dostał :) 

  • Thanks 1
Opublikowano

A u mnie paczuszka doszła szybko bez uszkodzenia. Potwierdzenie zamówienia na emaila i do śledzenia przesyłki tez. Polecam sklep. Pełna profeska.

Opublikowano

Trochę szkoda, że emitery Super Cracker od Triplexa zostały wycofane, były to najlepsze emitery w swojej cenie (9zł), niestety, na innych sklepach już cena się zwiększa do 11/12zł ;/ Tak czy siak, sklep jak najbardziej polecam, bardzo krótki czas oczekiwania na paczkę, wszystko przychodzi w idealnym stanie

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Kolejne zakupy w PP i kolejne udane. Szybka przesyłka. Towar calutki. Czego więcej chcieć. Polecam z czystym sumieniem. 

Opublikowano

Kolejne zamówienie i kolejne pozytywne zaskoczenie .  Od momentu zamówienia do dostarczenia przesyłki minęło niecałe 24 godziny . Paczka jak zwykle dobrze zabezpieczona . Sklep godny pochwały ;) Polecam ;) 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Wielki minus dla PiroPolska

Piątkowe zakupy nie zostały przeze mnie zrealizowane, ponieważ w momencie składania zamówienia strona wycofała wszystkie promocje. Koszyk był już gotowy, zostało tylko zakończyć transakcję. W tym momencie strona przestała działać (godz. 22:40), po czym po odświeżeniu jej okazało się, że zniknęły ceny promocyjne. Cena koszyka wzrosła o ponad 300zł. Skontaktowałam się od razu z obsługą sklepu przez maila, po czym dostałam odpowiedź, że promocja się już skończyła i mogę zamówić drożej. Mogłam przypuszczać, że promocja jest z okazji Czarnego Piątku (bo dodali ją tego dnia) i będzie trwała do północy.

Takie podejście do klienta jest moim zdaniem nieprofesjonalne. Proponuję przemyśleć politykę firmy.

  • Like 2
Opublikowano
8 godzin temu, Wera20 napisał:

Wielki minus dla PiroPolska

Piątkowe zakupy nie zostały przeze mnie zrealizowane, ponieważ w momencie składania zamówienia strona wycofała wszystkie promocje. Koszyk był już gotowy, zostało tylko zakończyć transakcję. W tym momencie strona przestała działać (godz. 22:40), po czym po odświeżeniu jej okazało się, że zniknęły ceny promocyjne. Cena koszyka wzrosła o ponad 300zł. Skontaktowałam się od razu z obsługą sklepu przez maila, po czym dostałam odpowiedź, że promocja się już skończyła i mogę zamówić drożej. Mogłam przypuszczać, że promocja jest z okazji Czarnego Piątku (bo dodali ją tego dnia) i będzie trwała do północy.

Takie podejście do klienta jest moim zdaniem nieprofesjonalne. Proponuję przemyśleć politykę firmy.

Promocja trwała 24 godziny zaczęli w czwartek od chyba 23 lub nawet wcześniej więc i skończyli w piątek przed 23 mogli dociągnąć do 24 aczkolwiek i tak sklep zrobił mega robotę na czarny piątek a ty miałeś 24 godziny na zrobienie zakupów a jak się robi na ostatnią chwilę to tak jest 

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, kamils38 napisał:

Promocja trwała 24 godziny zaczęli w czwartek od chyba 23 lub nawet wcześniej więc i skończyli w piątek przed 23 mogli dociągnąć do 24 aczkolwiek i tak sklep zrobił mega robotę na czarny piątek a ty miałeś 24 godziny na zrobienie zakupów a jak się robi na ostatnią chwilę to tak jest 

 

Nie każdy  ma czas aby robić zakupy  w dzień a nawet i wieczorem, że  ty masz czas zrobić wcześniej to nie oznacza że każdy tak może.... Skoro jest promocja która trwa przez 1 dzień, to czas jej  trwania ma 24h do końca dnia do godz 00. I teraz  nie broń  sklepu bo jak chcieli zakończyć promocje wcześniej, to powinni taką informacje zamieścić, każdy inny sklep taka informację  podał i wszyscy wiedzieli do której godziny mają  czas. Ale nawet rok temu sklep bardzo słabo  się  zachował bo zakończył  promocję  między 16-17. 

A ty kolego czytaj innych wypowiedzi ze zrozumieniem, bo chyba nie zauważyłeś  że post jest rodzaju żeńskim, i stawiaj przecinki.

Edytowane przez Artis
Opublikowano

Z tego co widziałem na ich stronie na FB to była podana informacja o zakończeniu promocji kilka godzin z wyprzedzeniem :P

Opublikowano
2 godziny temu, Artis napisał:

Nie każdy  ma czas aby robić zakupy  w dzień a nawet i wieczorem, że  ty masz czas zrobić wcześniej to nie oznacza że każdy tak może.... Skoro jest promocja która trwa przez 1 dzień, to czas jej  trwania ma 24h do końca dnia do godz 00. I teraz  nie broń  sklepu bo jak chcieli zakończyć promocje wcześniej, to powinni taką informacje zamieścić, każdy inny sklep taka informację  podał i wszyscy wiedzieli do której godziny mają  czas. Ale nawet rok temu sklep bardzo słabo  się  zachował bo zakończył  promocję  między 16-17. 

A ty kolego czytaj innych wypowiedzi ze zrozumieniem, bo chyba nie zauważyłeś  że post jest rodzaju żeńskim, i stawiaj przecinki.

Nikogo nie bronię tylko Black friday ma jedna datę więc można było się do tego przygotować jeśli ktoś bardzo chce ktoś coś kupić w dobie telefonów internetów smartfonów i nigdy nie zrozumie jak przez 24 godziny ktoś nie ma czasu usiąść na 15/20 min i coś sobie załatwić zwłaszcza że na to czeka ale to już moja opinia a co gówno burzy o post rodzaju żeńskiego to nie masz pewności czy ja też nie jestem kobietą to jest internet i ja nie mam z tym problemów  ?? 

Opublikowano

Zamiast płakać nad rozlanym mlekiem trzeba było skorzystać z oferty innego sklepu, opcji było sporo, nawet do tej pory w niektórych da się jeszcze zamówić w dobrych cenach.

Opublikowano
9 godzin temu, kamils38 napisał:

Promocja trwała 24 godziny zaczęli w czwartek od chyba 23 lub nawet wcześniej więc i skończyli w piątek przed 23 mogli dociągnąć do 24 aczkolwiek i tak sklep zrobił mega robotę na czarny piątek a ty miałeś 24 godziny na zrobienie zakupów a jak się robi na ostatnią chwilę to tak jest 

 

Nie można było napisać w tej sprawie do sklepu?

Opublikowano

Po raz kolejny nie mam żadnych zastrzeżeń.Szybka wysyłka,towar dobrze spakowany. 

Opublikowano

Pełen profesjonalizm jak zawsze :D 

Opublikowano

Niestety muszę się pożalić obsługą klienta po zmianie właściciela i lokalizacji sklepu. Zamówione w piątek. Odbierane w poniedziałek po południu. (Ocena z perspektywy mojej i kolegi, ponieważ to on pojechał odebrać zamówienie bo ma bardzo blisko z pracy.) Ulica ze starami magazynami. Sklep nijak nie oznakowany, gdyby nie to że gość pakował pirotechnikę do samochodu to bym nie wiedział nawet gdzie. Wszedłem, w środku mówię że ja po odbiór zamówienia. Mocno się zdziwili, gdzieś dzwonią i potwierdzają że opłacone, i dopiero teraz zaczynają pakować zamówienie... Okazuje się że brakło rakiet jr101, gdy zamawiałem to jeszcze były. Ale zamiast wcześniej spakować zamówienie to zaczęli je składać dopiero gdy przyjechałem. Koniec końców wymieniłem na rakiety scream 2-3 stage choć to nie to co zamawiałem. Zamówienie podali mi pod pachę i do widzenia. Zero paragonu, faktury nic.

  • Like 2
Opublikowano
W dniu 30.11.2020 o 16:09, krzycho1708 napisał:

Zamiast płakać nad rozlanym mlekiem trzeba było skorzystać z oferty innego sklepu, opcji było sporo, nawet do tej pory w niektórych da się jeszcze zamówić w dobrych cenach.

Tak oczywiście w innych sklepach też zamawiałam, ale zależało mi na rakietach PXR219 i wyrzutniach kątowych z firmy Pyro Morawia. 

W dniu 30.11.2020 o 15:03, Mroczny napisał:

Z tego co widziałem na ich stronie na FB to była podana informacja o zakończeniu promocji kilka godzin z wyprzedzeniem :P

 Nie wszyscy korzystają z FB, rozsądniejsze byłoby umieszczenie takiej informacji na swojej stronie. 

  • Like 4
Opublikowano (edytowane)

Nie byłem klientem tego sklepu, ale również chciałbym coś dodać od siebie. Podczas BF zamierzałem zrobić małe zakupy. Niestety sklep usunął darmową przesyłkę od 50 zł, a wartość wzrosła do 200 zł. Zostałem poinformowany, że niestety wiąże się to z dokładaniem do interesu lub małą marżą podczas wyprzedaży, rozumiem. Jednak sytuacja jak mnie zapewniono miała wrócić do normy tuż po 24 gdy zakończy się BF. Niestety do tej pory możliwość wspomnianej możliwość darmowej wysyłki do paczkomatów od 50 zł nie została przywrócona.

Edytowane przez ponczo12496
  • Like 1
Opublikowano

Zamówienie zrobione w piątek ( bo w czwartek przed północą strona nie wytrzymała obciążenia i nie dokończyłem zamówienia), paczka dziś dotarła. Moje pierwsze zamówienie w tym sklepie i nie mam zastrzeżeń, paczka dobrze zabezpieczona, w środku wszystko na swoim miejscu, nic nie latało. Mogę spokojnie polecić. ?

9 godzin temu, Wera20 napisał:

 Nie wszyscy korzystają z FB, rozsądniejsze byłoby umieszczenie takiej informacji na swojej stronie. 

Sam nie posiadam Facebooka i nigdy nie posiadałem, ale zajrzałem tam z ciekawości co się działo że strona nie działała i dowiedziałem się o czasie trwania promocji. Mimo to zgadzam się z tym że takie informacje powinny być podane na stronie, żeby wszystko było jasne i czytelne.

 

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Jestem mega zadowolony

Podczas BF zamówienie na około 100zl.

Towaru mojego zabrakło wiec otrzymałem w ramach rekompensaty inne kostki i się nie zawiodłem!!!

Polecam. Towar odebrany w Bytomiu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...