PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2016 Będą jeszcze dostępne rakiety P9805 Diamant, TXR792 ? rezygnujemy z rakiet Komety póki co, 792 nie mamy już na magazynie Dobra, zamówiłem tutaj, ponieważ jest wszystko, czego potrzebowałem. Można prosić o przesyłkę pod wieczór, po 17:00 ? Wcześniej nikogo w domu nie ma i nie będzie komu za przesyłkę zapłacić na to nie mamy wpływu. Trasę ustala kurier samemu, możesz się z nim umówić jedynie, jakie rozwiązanie Ci odpowiada Cytuj
Damian26 2 Opublikowano 11 Grudnia 2016 A będziecie mieć jeszcze jakieś szelki 2'' z sp? Czy te co są na stronie to są ostanie? Cytuj
Cybernetyczny 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Mogę wiedzieć, czy w tym tygodniu będzie dostawa petard? (fp3x, hammer h1, itd ) Cytuj
fajerwerkomaniak 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Czy do zakupów powyżej 400 zł są dorzucane jakieś gratisy? Cytuj
Peter829 2 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Czy do zakupów powyżej 400 zł są dorzucane jakieś gratisy? Z tego co wiem, to do każdej paczki dorzucają coś od siebie w zależności za jaką kwotę zakupy Cytuj
fibonacci 22 Opublikowano 13 Grudnia 2016 @PiroArt Będzie jakaś dostawa od którego z dostawców? Bo wiele rzeczy jest już niedostępnych ;/ Zależy mi na TXB245 Mojito, TW45 Eagle 45, JW 38 New Generation 8, JC08 Cytuj
Gość DreSzCzyK Opublikowano 13 Grudnia 2016 Kilka dobrych kostek brakuje mianowicie TXB245 Mojito, TXB498 Magic Key, PPB24011 Beril beda dostepne w najblizszym czasie? Cytuj
PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2016 pracujemy nad tym jak tylko jest to możliwe jest to jednak okres, kiedy towaru będzie ubywało a nie przybywało co zrozumiałe. Nie czekajcie na ostatnią chwilę Cytuj
endriu123457 56 Opublikowano 14 Grudnia 2016 W ciągu tygodnia 2 paczki zamówione jedna za 300zł a druga za 522zł. Jedna i druga paczuszka z fajnymi gratisikami :xmas_happy: Polecam sklep w 100% Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ktoś zadzwonił do mnie z PiroArt i chciał potwierdzenia zamówienia numerem PESEL. Macie taką weryfikację? Cytuj
fibonacci 22 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Tak, nie podawaj całego, tylko pierwsze 4 cyfry Wystarczy Cytuj
ArbTree 68 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ktoś zadzwonił do mnie z PiroArt i chciał potwierdzenia zamówienia numerem PESEL. Macie taką weryfikację? normalna sprawa do mnie też dzisiaj dzwonili w ciągu roku tego nie ma ale w tym okresie masa dzieciarni zamawia i dobrze ze weryfikują bo potem by tylko pisało w gazetach ze jakiemuś 15-latkowi rączki pourywało Cytuj
Fire798 0 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Tak, nie podawaj całego, tylko pierwsze 4 cyfry Wystarczy Nie wiem jak u was z tymi 4 cyframi ale gdy ja składałem zamówienie to trzeba było podać cały pesel inaczej nie działało co mi szczerze mówiąc tak średnio się podobało i powinno być zmienione na 4 cyfry a nie podawanie całego numeru pesel. Ale sklep oczywiscie na +,dobre ceny i dostawa,rzeczy dobrze zapakowane,no i gratisy tez sie znalazly jak to bywa w tym sklepie wiec sklep naprawde warty uwagi i na pewno jeszcze zrobie w nim zakupy. Cytuj
damian7878 98 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Paczka przyszła.Wszystko się zgadza,polecam sklep.Ja w przeciwieństwie do was gratisu nie otrzymałem Cytuj
Kamil911 120 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Więc tak paczka przyszła wczoraj, i jestem bardzo zadowolony wszystko się zgadza paczka ładnie opakowana, środek paczki ładnie estetycznie poukładany to się ceni ! + Miły gratis za który bardzo bardzo dziękuję ! Wiecie jak trafić w gusta i z pewnością zawitam jeszcze do was. ! Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Paczka doszła, dzięki za gratisy, tj. JC05, wyrzutnia Fiji z Komety, dwa bączki z Jorge i jeden circoblitz z Triplexa, ale poruszę jeden, bardzo istotny wątek... Zamawiałem pięć metrów lontu i... co to k****a jest !? Połamany, pognieciony, jakby wyjęty psu z d**y po podwójnym przetrawieniu, w dodatku nie pięciometrowy, jaki zamawiałem, a jakiś w porywach dwumetrowy. Co to ma znaczyć !? Wstydu nie macie wysyłając takie gówno !? Sami sobie odpalajcie, tylko nie pakujcie tego czegoś do zamówień klientów. Dla mnie to jest obraza widzieć coś takiego w paczce za 400 zł Domagam się wyjaśnień I rekompensaty albo na PW tutaj na forum, albo pod numerem telefonu, który macie wraz z zamówieniem (ZAM/2971/2016/12/11) A, i już nie chce mi się kłócić o ten karton zawilgocony, w którym otrzymałem fajerwerki Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 O dziwo z FireWorld karton jest w nienagannym stanie i dostałem obydwa zamówienia dzisiaj Cytuj
endriu123457 56 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Paczka doszła, dzięki za gratisy, tj. JC05, wyrzutnia Fiji z Komety, dwa bączki z Jorge i jeden circoblitz z Triplexa, ale poruszę jeden, bardzo istotny wątek... Zamawiałem pięć metrów lontu i... co to k****a jest !? Połamany, pognieciony, jakby wyjęty psu z d**y po podwójnym przetrawieniu, w dodatku nie pięciometrowy, jaki zamawiałem, a jakiś w porywach dwumetrowy. Co to ma znaczyć !? Wstydu nie macie wysyłając takie gówno !? Sami sobie odpalajcie, tylko nie pakujcie tego czegoś do zamówień klientów. Dla mnie to jest obraza widzieć coś takiego w paczce za 400 zł Domagam się wyjaśnień I rekompensaty albo na PW tutaj na forum, albo pod numerem telefonu, który macie wraz z zamówieniem (ZAM/2971/2016/12/11) A, i już nie chce mi się kłócić o ten karton zawilgocony, w którym otrzymałem fajerwerki Za dużo ześ sie chyba ciasteczek z alkoholem najadł porób fotki wstaw niech każdy zobaczy ponieważ pisać każdy umie. Cytuj
DawidPirotechnik 4 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Za dużo ześ sie chyba ciasteczek z alkoholem najadł porób fotki wstaw niech każdy zobaczy ponieważ pisać każdy umie. No niestety Andrzejku są ludzie i parapety Cytuj
PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 O dziwo z FireWorld karton jest w nienagannym stanie i dostałem obydwa zamówienia dzisiaj Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz. Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy. Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami. Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość. Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia Cytuj
endriu123457 56 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz. Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy. Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami. Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość. Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia Brawo WY!!! Cytuj
SzymonXVX 8 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Bez przesady z tymi 5 min A poza tym to najpierw trzeba zadzwonić i wyjaśnić na spokojnie... A nie od razu z grubej rury . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.