Kudlaty 0 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz. Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy. Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami. Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość. Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia Brawo! To się nazywa dojrzałe i profesjonalne podejście do klienta Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ewidentnie masz problem kolego z naszym sklepem i sposób w jaki się z nami komunikujesz obraża nas i ciężko traktować Cię poważnie, naprawdę. Ogólnie jesteśmy bardzo cierpliwi, ale na Ciebie już tej cierpliwości brak. Od kiedy problemy rozwiązuje się za pomocą forum? Telefonu do nas nie ma? Zależy Ci na wytłumaczeniu problemu to kontaktujesz się z nami, a nie tutaj płaczesz. Płaczesz na tym forum w listopadzie, że ceny są kiepskie, gratisy śmiesznie niskie, piszesz do nas z propozycją współpracy na youtube, żeby odłożyć koniecznie dla Ciebie wyrzutnię po czym zamawiasz paczkę i na siłę szukasz problemu. Serio to nie wygląda poważnie. My jakoś nie mamy problemu z Pawła sklepem, szanujemy i życzymy powodzenia, Ty masz prawo wyboru co Ci bardziej pasuje i w to nie wnikamy. Widzisz, że przesyłka dociera do Ciebie w złym stanie to jej nie odbierasz - to jest zrozumiałe. Nie ma możliwości, aby produkty były zawilgocone. Widziałeś kiedyś jak wygląda lont nawinięty ciasno na szpulę fabrycznie? Taki lont jest pakowany, nie odpowiada, to masz prawo zwrotu. Jest wiele rzeczy, których nam się nie chce Tobie tłumaczyć widząc, jak się kontaktujesz z nami. Na koniec: cała nasza ta wypowiedź wcale nam się nie podoba, ale jest napisana w nieco łagodniejszym, ale Twoim stylu. Szkoda nam czasu na wypisywanie tekstów typu: co to k****a jest, wyjęty psu z d**y, wysyłając takie g***no. Pisząc takie teksty sam sobie wystawiłeś wizytówkę, a w sumie myślęliśmy, że jesteś poważny gość. Przepraszamy innych użytkowników forum, że musieli stracić 5 minut na przeczytanie takiej głupoty, ale bez komentarza pewnych rzeczy się nie pozostawia Po pierwsze, zasługujecie tylko na zj*by bo kulturalnie nie da się. Nastawiałem się w dużym stopniu na lont, bo u Pawła w sklepie nie ma takiego, jaki zamawiałem u was Po drugie, poczta głosowa Po trzecie, mój post jest informacją ostrzegającą innych przez zakupami u was Po czwarte... chyba daliście mi ten lont z zemsty w zamian za niemiłą przeszłość Po piąte... mam gdzieś jakąś szpulę i zawinięty na niej lont. Z innych sklepów dostawałem w przeszłości jak spod igły, bez ani jednego zagięcia Po szóste... nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu z rezerwacją wyrzutni, więc uznałem, że nie było tematu To wy sobie wystawiacie wizytówkę takim zlekceważeniem klienta. Ciekawe, czy byłoby wam miło gdybyśmy zamienili się miejscami PS. Zmieńcie sieć Jeśli to nazywacie lontem, to zmieńcie branżę albo idźcie do okulisty: Cytuj
adrianokks 0 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ale na oko tu jest wiecej niz 2 metry o ktorych piszesz. Nie jest źle z tym lontem. I tak pojdzie z dymem;) Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Ale na oko tu jest wiecej niz 2 metry o ktorych piszesz. Nie jest źle z tym lontem;) To sam nim podłącz wyrzutnie i martw się, żeby nie zgasł po drodze i żeby nie zepsuł bardzo płynnego i efektownego pokazu Cytuj
PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 Po pierwsze, zasługujecie tylko na zj*by bo kulturalnie nie da się. Nastawiałem się w dużym stopniu na lont, bo u Pawła w sklepie nie ma takiego, jaki zamawiałem u was Po drugie, poczta głosowa Po trzecie, mój post jest informacją ostrzegającą innych przez zakupami u was Po czwarte... chyba daliście mi ten lont z zemsty w zamian za niemiłą przeszłość Po piąte... mam gdzieś jakąś szpulę i zawinięty na niej lont. Z innych sklepów dostawałem w przeszłości jak spod igły, bez ani jednego zagięcia Po szóste... nie otrzymałem odpowiedzi od sklepu z rezerwacją wyrzutni, więc uznałem, że nie było tematu To wy sobie wystawiacie wizytówkę takim zlekceważeniem klienta. Ciekawe, czy byłoby wam miło gdybyśmy zamienili się miejscami PS. Zmieńcie sieć Jeśli to nazywacie lontem, to zmieńcie branżę albo idźcie do okulisty: Dla Ciebie na pewno się nie zmienimy, bo brak tu konstruktywnej krytyki. Każdy kto dla nas wystawi opinię złą bierzemy ją bardzo do siebie i staramy się to poprawić, ale u Ciebie nie ma co zmieniać. Kończymy tę dyskusję, bo nie wnosi ona nic. Udanego sylwestra Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble Cytuj
DawidPirotechnik 4 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble I co myślisz że teraz sie załamią i przestaną sprzedawać ? :xmas_laugh: Podejrzewam ze tak jak inni użytkownicy mają tą twoją liste głęboko w czterech literach (czytaj w d*pie) :xmas_smile: Nie pasuje to zamawiaj w innym sklepie. Zamówi lont w innym sklepie i obowiązkowo sie pochwal jaki on jest super i za***isty z innego sklepu ! :xmas_happy: Od kiedy zacząłeś udzielać sie na tym forum w tym roku zauważyłem że ty ani razu jeszcze nie miałeś kultura a piszesz ze ktoś jej nie ma Cytuj
Gość DreSzCzyK Opublikowano 15 Grudnia 2016 O kur niezle, lont wygląda jakby ktoś go pogryzł Tak PS fajne masz te mokasyny Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Na początku myślałem, że to coś jest w gratisie i szukałem dalej lontu To nie mokasyny, tylko Adidasy Cytuj
waflik 0 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Sklep Piroart.eu wyjaśnił wszystko tylko nie kwestie owego lontu bo co jeśli każdy z nas złoży zamówienie i dostanie taki lont?Faktycznie jest w stanie tragicznym i z tym sie zgodzi każdy.. Cytuj
fibonacci 22 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Świeża dostawa w PiroArt :christmascool: Właśnie są w trakcie dodawania produktów na stronę :xmas_smile: Cytuj
adrian21 4 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Rozumiem jakbyś dostał hmm np wyrzutnie za 100zł która jest uszkodzona ale chłopie srasz na ten lont jakby milion monet kosztował zbawiło cię te 5zł to taki majątek????? Typowy Polak...... Cytuj
nexus 0 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Hejo, ile teraz trwa u Was wysyłka?? zamówienie złożyłem wczoraj kiedy mogę się spodziewać?? Moja paczka będzie pewnie trochę ważyć i muszę się przygotować ZAM/3103/2016/12/14 Cytuj
Peter829 2 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Hejo, ile teraz trwa u Was wysyłka?? zamówienie złożyłem wczoraj kiedy mogę się spodziewać?? Moja paczka będzie pewnie trochę ważyć i muszę się przygotować ZAM/3103/2016/12/14 Ja zamawiałem 10 grudnia paczkę dostałem 14 grudnia Cytuj
PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2016 zajmuje nam to obecnie ok 3-4 dni robocze. Właśnie uzupełniliśmy stany ok 100 produktów, wiele z nich należało do Waszych ulubionych. Szykujemy jeszcze kilka perełek dla Was na sklep Cytuj
damian7878 98 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Trafiacie na moją czarną listę sklepów internetowych z fajerwerkami. Cieszcie się, że jesteście za fajerwerkimarket.pl, ich w olaniu klienta nikt nie przebije Niemniej nie chcę mieć już nic wspólnego z waszym sklepem. Żegnam ozięble Cóż może widziałem lonty w lepszym stanie ale możesz nim śmiało połączyć.Ja też kupiłem od tego sklepu metr jest podobny i jakoś nie wypisuje bzdur,że zagaśnie.Niby dlaczego zagaśnie?Spowolni jego palenie? Nie sądze. Sklep ma bardzo dużo klientów,Kolega nexus pisze,że miał 3103 zamówienie hmmm a zamawiając tydzień temu miałem chyba 2832.Sklep nie będzie płakał,że więcej nie zamówisz . Pewnie 99% osób z tego forum pochwali ten sklep,ale zawsze się znajdzie taki jeden jak ty który się zawsze czegoś przyczepi...lont czy inne bzdety... Mają bardzo dobre podejście do klienta,super ceny,dostępność produktów niesamowita,jak czegoś zabraknie za pare dni dodadzą...w żadnym innym sklepie tego nie ma. Wyluzuj Sevento. Cytuj
Sevento 17 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Rozumiem jakbyś dostał hmm np wyrzutnie za 100zł która jest uszkodzona ale chłopie srasz na ten lont jakby milion monet kosztował zbawiło cię te 5zł to taki majątek????? Typowy Polak...... Tutaj nie chodzi o pieniądze, tylko o czyn. Sklep jest przez każdego zachwalany, więc liczyłem na porządny towar Cytuj
nexus 0 Opublikowano 16 Grudnia 2016 U mnie wieczorkiem ma być paczka za 1305zł, wrzucę fotki towaru oraz opiszę dostawę. Pozdrawiam Ps: daj sobie spokój z tym lontem, w najlepszym sklepie na świecie może się zdarzyć jakaś nie doskonałość, to jest jak z ludźmi nie ma idealnych i nie omylnych. Cytuj
Cybernetyczny 0 Opublikowano 19 Grudnia 2016 http://m.imgur.com/Rzs3MtY Niestety, ale u mnie z lontem podobnie jak u kolegi wyżej, dodatkowo zapalniczka ledwo odpaliła. Poza tymi problemami nie mam większych zastrzeżeń. Gratis jaki otrzymałem to JC05 (bezużyteczne, ale chociaż coś ) Cytuj
nexus 0 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam, dziś otrzymałem paczkę wszystko ładnie zapakowane, produkty w dobrej jakości, W gratisie otrzymałem rakiety Demon oraz 2x FP3 small za co dziękuje. Za paczkę zapłaciłem 1305zł. http://imgur.com/R13zFpg Cytuj
fibonacci 22 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Dziś dotarła kolejna paczka, w środku gratisy JC05, JM04 5szt. i karabinki 10x30 Lady Cracker, za które bardzo dziękuję :-) :xmas_tongue: Paczka bardzo dobrze zapakowana, kilka warstw folii i dokładnie oklejona taśmą. W środku upchane śmieci aby nic nie latało, również na plus. Doceniam fakt, że na wierzchu paczki dokleiliście karteczkę z dopiskiem w jakich godzinach oczekuję w pracy paczki, dzięki czemu nie musiałem czekać po godzinach na kuriera :christmascool: Ogólnie mówiąc, 3 zamówienia i 3 razy jestem bardzo zadowolony :xmas_smile: pozdro Cytuj
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ciekawe kiedy wyślą paczki za konkurs czy przed sylwestra dojdą ? Cytuj
PiroArt.eu 88 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2016 Ciekawe kiedy wyślą paczki za konkurs czy przed sylwestra dojdą ? Paczki rozesłaliśmy w środę Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.