Skocz do zawartości

sklepbigfun.pl / fajerwerki-net.pl / BIG FUN


bigfun

Rekomendowane odpowiedzi

Trzecia przesyłka w tym roku i jak zwykle wszystko bez problemów. Paczka bardzo dobrze zabezpieczona, w środku nic mokrego ani uszkodzonego. Dostawa również szybka. Bardzo polecam ten sklep :) Za rok na pewno skorzystam ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprowadzę was z błędu sklep prowadzi się dla zysku dla uzyskania dochodu.

Na prawdę przy dzisiejszej ofercie sklepów internetowych nie śmiałbym pisnąć słowem narzekania, ceny są w sklepach tak niskie że praktycznie nie ma mowy o jakimkolwiek zarobku.


Logiczne....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem paczkę wczoraj wieczorem poprzez płatność bez rejestracji. Dziś żadnych informacji od sklepu. Czy mam sie martwić? Jak myślicie paczka dojdzie do sylwka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA

Informujemy, iż zamówienia w sklepie można składać do niedzieli 23.12.2012 do godz. 12.00

Życzymy udanych zakupów

Pozdrawiamy

Bigfun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zamówiłem paczkę wczoraj wieczorem poprzez płatność bez rejestracji. Dziś żadnych informacji od sklepu. Czy mam sie martwić? Jak myślicie paczka dojdzie do sylwka?

Mi powiedziano, że jest taki kocioł, że nie mają czasu na odpisywanie.
polecam telefoniczny kontakt.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś po 2 dniach roboczych dotarło do mnie zamówienie. Wszystko tak, jak powinno być. Nie mam żadnych zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO ja nie mam takiego szczęscia. Jeszcze paczka nie dotarła. Mam nr listu przewozowego ale póki co kurier nie zawitał do moich drzwi. A dodzwonić sie do firmy opek to ciezka sprawa. Mam nadzieje ze otrzymam paczke do sylwestra..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Takie pytanko do BigFun. Od kiedy i czy w ogóle będą jakieś promocje na stronie internetowej ??

Jeżeli masz pytanie do BigFuna to napisz do nich a nie na forum, tu nikt tego nie wie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak - najslabszy kontakt z klientem i ogólna bym powiedział znieczulica na klienta.
Prosiłem o jakies informacje o wysyłce, posiłem o lekka zmiane zamówienia - wszystko mailem - echo.
Telefonicznie prosiłem to usłyszałem "mamy duzy ruch w tym okresie, nie mozemy odbierac wszystkich maili|
o wysyłce cisza - no bo wie pan nie nadążamy z przebijanie informacji w system
Jedyny plus, że wszystko było ok zamowieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja powiem tak - najslabszy kontakt z klientem i ogólna bym powiedział znieczulica na klienta.
Prosiłem o jakies informacje o wysyłce, posiłem o lekka zmiane zamówienia - wszystko mailem - echo.
Telefonicznie prosiłem to usłyszałem "mamy duzy ruch w tym okresie, nie mozemy odbierac wszystkich maili|
o wysyłce cisza - no bo wie pan nie nadążamy z przebijanie informacji w system
Jedyny plus, że wszystko było ok zamowieniem.

No ja Ci powiem tak: Nie możesz mieć im tego za złe no bo jednak sezon i jak nagle w ciągu jednego dnia dostaną 200 zamówień i każdy im wysyła e-maila że coś tam, coś tam i do tego muszą pakować,wysyłać, odbierać i wszystko w ciągu 48h. Gdybyś zamówił nawet ten tydzień/dwa temu to byłoby zupełnie inaczej. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci odpowiem tak - zamawiałem z Arssona (czy jak oni sie nazywają), z fajerwerkimarket.pl i tam nie było najmniejszego problemu ze zmiana zamowien.
Komunikacja z klientem niebo i ziemia.
Dla mnie obecnie najsłabszy sklep.
Moze to tylko moje odczucie aczkolwiek bede obserwowac ich.
Ps zamowienie o korym pisze szło w połowie grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaz mi gdzie napisałem, że nie wiem pojechałem po nich czy cos takiego ?
Poprostu dla mnie ważne jest to, że da się z kimś dogadać a nie traktuje się go tylko na zasadzie : nie da sie / nie mozna itd na dodatek nie dostarczajac zadnych informacji o które trzeba sie prosić.
To tyle.
Same zamówienia ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INFORMUJEMY , ŻE Z POWODÓW TECHNICZNYCH

DZIAŁALNOŚĆ SKLEPU ZOSTAJE ZAWIESZONA

DO DNIA 15 STYCZNIA

od 16 stycznia zapraszamy ponownie, rozpoczniemy wtedy gigantyczą wyprzedaż -



obniżki cen od 33 do 66%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z tego co wiem to Song już nie było. No chyba że jakaś dostawa dojdzie :)/>


Wątpie żeby na wyprzedaż zamawiali nowe produkty by od razu je przeceniać ale jest szansa że poszukają jeszcze kilka sztuk w magazynie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z

 

WIELKIEJ WYPRZEDAŻY

 

startujemy o godzinie 17.00 w dniu 16 stycznia

zakończenie w dniu 31 stycznia o godzinie 24.00

 

obniżki cen od 33 do 66%

 

Zakończenie wprowadzania towaru planujemy w piątek 18 stycznia 2013 r.

 

Życzymy udanych zakupów

Bigfun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z

 

WIELKIEJ WYPRZEDAŻY

 

startujemy o godzinie 17.00 w dniu 16 stycznia

zakończenie w dniu 31 stycznia o godzinie 24.00

 

obniżki cen od 33 do 66%

 

Zakończenie wprowadzania towaru planujemy w piątek 18 stycznia 2013 r.

 

Życzymy udanych zakupów

Bigfun

 

No to czekamy do 17:00 :) Już nie mogę się doczekać :D pewnie poleci paczka za ok 100zł po Niedzieli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...