INS-Fireworks 6 Opublikowano 21 Marca 2016 Polecamy wszystkim serdecznie nasz sklep internetowy INS Fireworks! Zdziwicie się jak niskie są nasze ceny! Zapraszamy do odwiedzin naszej strony internetowej ins-fireworks.pl i życzymy udanych zakupów! Zespół INS Fireworks Cytuj
piropiotr223 12 Opublikowano 6 Września 2016 Jednak mimo z początku mieszanych uczuć sklep pozytywnie mnie zaskoczył. Ceny dosyć niskie, a wybór na miejscuy jeszcze większy niż w internecie. Ze sklepu wyszedłem z wielkim bananem na twarzy Mimo małych zakupków wszystko bardzo ładnie przygotowane, obsługa bardzo miła. Filmik ze strzelania rzeczami które kupiłem: https://youtu.be/mnznkiUWnqw Cytuj
Matek 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Witam, nie pisze tu po to by hejtować i wieszać psy bo firma jest naprawdę fajna i ma bardzo dużo towaru, jednak skusiłem się na zakup i trochę żałuje. Złożyłem zamówienie we wtorek wieczorem i zapłaciłem na jakieś inne konto bankowe niż to które później znalazłem. Uczulam was, byście dokładnie sprawdzali na jaki numer konta wysyłacie przelewy. Nie wiem czemu, ale przez PayU jest prowizja parę złotych. Fakt byłem chciwy i chciałem zaoszczędzić, ale był bym spokojniejszy na pewno Po telefonach sprawa się wyjaśniła w czwartek i wtedy przesyłka została wysłana. Właśnie i tu jest mankament, bo owszem pan mnie powiadomił przez telefon, że jest wysłana, ale zupełnie przez przypadek gdyż nie było jednego z towarów które chciałem. Nie wiem może gdyby nie ta sytuacja to dostałbym mejla o tym, że jest wysyłka, bo tak to nie dostałem nawet numeru przesyłki. Towaru nie ma , ale nadal jest w internecie na stronie jako dostępny do nabycia. Niesmak mam cały czas, może wy macie lepsze wspomnienia o tej firmie. Zapłaciłem ponad 150 zł, i nie dostałem jednej paczki petard. Ale o te 3 zł nie będę się kłócił. Na sam koniec mam do was pytanie, czy w wyrzutniach po potrząśnięciu ulatuje proch albo czy go słychać? Nie wiem jak to dokładnie określić, po prostu jest dźwięk jakby proch latał. Na szczęście jest to mała wyrzutnia także z INS-u, tak więc... Nie polecam Cytuj
Saek 1 Opublikowano 26 Listopada 2016 Ten "latający" proch to prawdopodobnie ładunek miotający szelke i jest luźno usypany między szelką a zatyczką. Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam, nie pisze tu po to by hejtować i wieszać psy bo firma jest naprawdę fajna i ma bardzo dużo towaru, jednak skusiłem się na zakup i trochę żałuje. Złożyłem zamówienie we wtorek wieczorem i zapłaciłem na jakieś inne konto bankowe niż to które później znalazłem. Uczulam was, byście dokładnie sprawdzali na jaki numer konta wysyłacie przelewy. Nie wiem czemu, ale przez PayU jest prowizja parę złotych. Fakt byłem chciwy i chciałem zaoszczędzić, ale był bym spokojniejszy na pewno Po telefonach sprawa się wyjaśniła w czwartek i wtedy przesyłka została wysłana. Właśnie i tu jest mankament, bo owszem pan mnie powiadomił przez telefon, że jest wysłana, ale zupełnie przez przypadek gdyż nie było jednego z towarów które chciałem. Nie wiem może gdyby nie ta sytuacja to dostałbym mejla o tym, że jest wysyłka, bo tak to nie dostałem nawet numeru przesyłki. Towaru nie ma , ale nadal jest w internecie na stronie jako dostępny do nabycia. Niesmak mam cały czas, może wy macie lepsze wspomnienia o tej firmie. Zapłaciłem ponad 150 zł, i nie dostałem jednej paczki petard. Ale o te 3 zł nie będę się kłócił. Na sam koniec mam do was pytanie, czy w wyrzutniach po potrząśnięciu ulatuje proch albo czy go słychać? Nie wiem jak to dokładnie określić, po prostu jest dźwięk jakby proch latał. Na szczęście jest to mała wyrzutnia także z INS-u, tak więc... Nie polecam Dzień dobry, dziękujemy za szczerą opinię dotyczącą naszej hurtowni. Chcielibyśmy przeprosić za zaistniałe w trakcie realizacji zamówienia problemy i jednocześnie zapewnić, że nie pozostawimy Pana bez należytej rekompensaty. Zapraszamy Pana do prywatnej rozmowy w celu ustalenia wszystkich szczegółów Pozdrawiamy, zespół INS-FireWorks Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2016 Zapraszamy serdecznie na wyjątkowe wydarzenie zorganizowane przez hurtownię ins-fireworks.pl ! Przez ponad tydzień dajemy Wam niezwykłą możliwość zrealizowania najtańszych pirotechnicznych zakupów w sieci. Przygotowaliśmy dla Was:➡ RABATY! Obowiązujące na cały asortyment!➡ BONUSY! Dołączane do każdej przesyłki!➡ DARMOWE PRODUKTY! W zależności od wysokości zamówienia!➡ DARMOWĄ PRZESYŁKĘ! Już od 300zł! O co dokładnie chodzi?Ideą akcji "Wspólne kupowanie" jest umożliwienie naszym klientom zakupu większej ilości fajerwerków za niższą kwotę. Wyjątkowy okres - tuż przed Sylwestrem, to ostatni moment na przygotowanie się do tej niepowtarzalnej nocy. Akcja "Wspólne kupowanie z INS-FireWorks" powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą kupować więcej za mniej! Wszystkie szczegóły akcji znajdują się na stronie wydarzenia na Faceboku: www.facebook.com/events/1831451960477133 Czas trwania akcji: od 09/12 do 18/12Dołącz do nas już teraz - czekamy na Ciebie! Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2016 Dzień dobry! przypominamy o trwającej już akcji "Wspólne kupowanie z INS-FireWorks". Dla naszych klientów przygotowaliśmy całą gamę zniżek i prezentów! - po użyciu kodu rabatowego (kod znajduje się na Facebooku) wartość koszyka obniża się aż o 10%! - do każdego zamówienia dołączamy darmowe produkty (lista produktów znajduje się na Facebooku)! - do każdego zamówienia dołączamy gadżet - niespodziankę! - po przekroczeniu 300zł na zakupy gwarantujemy darmową przesyłkę! Wszystkie szczegóły akcji znajdują się na stronie wydarzenia na Faceboku: www.facebook.com/events/1831451960477133 Zapraszamy do dołączenia do akcji! Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Dzień dobry Wszystkie osoby, które interesują się pirotechniką zapraszamy serdecznie do odwiedzin naszego fanpage'a na Facebooku: www.facebook.com/insfireworks Na naszym profilu znajdują się: - pirotechniczne ciekawostki, - dane techniczne oraz informacje o naszych produktach, - konkursy, - informacje o aktualnych promocjach i zniżkach. Zapraszamy - warto! --> www.facebook.com/insfireworks - pirotechniczne ciekawostki, Cytuj
damian7878 98 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Nie będę się rozpisywał,po prostu polecam sklep,wszystko w porządku,produkty w świetnym stanie,paczka fajnie zapakowana . Cytuj
matikoksu 18 Opublikowano 19 Grudnia 2017 Na stronie jest napisane że zamówienia złożone przed godziną 11 wysyłane są tego samego dnia. Zamówiłem w czwartek i do dziś nie dostałem informacji że jest wysłane. Dodzwonić się nie da a na emaile i wiadomości na fb nikt nie odpisuje. Dosłownie 0 informacji na temat realizacji zamówienia. Cytuj
matikoksu 18 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Poważnie bym się zastanowił nad ewentualnym zakupem w sklepie. Sam nie zamawiałem, ale obserwowałem ile kłopotów i problemów mieli użytkownicy forum podczas zamawiania paczek. Paczki idą długo - to można zrozumieć w tym okresie, jednak dużo do życzenia zostawia kontakt . Po prostu są bezczelni. Pisałem do nich na fb wczoraj i dziś dopiero odpisali że zamówienia przed 11 ale przed południem a nie o 11 w nocy są wysyłane tego samego dnia. Według tego powinno być wysłane następnego dnia a ja już tydzień czekam. Rozumiem że jeszcze do sylwka jest 10 dni ale wolałbym przed świętami mieć zakupy w internecie załatwione a po świętach tylko markety. Cytuj
Peter829 2 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Też miałem ten sam problem.. doszło do tego że ktoś kto dzień później zamawiał swoją paczkę miał wcześniej ode mnie. Gratisów też nie dają jak inne sklepy czyli mówiąc ogólnie sklep jest słaby i nie dba za bardzo o klientów aby ich nie tracić. Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 Na stronie jest napisane że zamówienia złożone przed godziną 11 wysyłane są tego samego dnia. Zamówiłem w czwartek i do dziś nie dostałem informacji że jest wysłane. Dodzwonić się nie da a na emaile i wiadomości na fb nikt nie odpisuje. Dosłownie 0 informacji na temat realizacji zamówienia. Pragniemy poinformować, że biuro pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku, co za tym idzie, na wiadomości na fb odpisujemy w tych godzinach, dlatego, gdy napisał Pan do nas o 19, otrzymał Pan odpowiedź następnego dnia o 8 rano. Proszę zatem nie twierdzić, że nikt Panu nie odpisuje, ponieważ żadna Pana wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi. Podobnie ze statusem zamówienia - został Pan o nim poinformowany. Niemniej bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację. Niedogodności mogą pojawić się w tym gorącym dla nas okresie przez natłok pracy. Dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość - robimy, co w naszej mocy, jednak nie wszystko jest zależne tylko od nas, ale również od firm kurierskich, które w okresie okołoświątecznym mają wydłużony czas dostawy. Wszystkie osoby, które czują się urażone prosimy o wiadomość prywatną, postaramy się zrekompensować straty Cytuj
matikoksu 18 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Pragniemy poinformować, że biuro pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku, co za tym idzie, na wiadomości na fb odpisujemy w tych godzinach, dlatego, gdy napisał Pan do nas o 19, otrzymał Pan odpowiedź następnego dnia o 8 rano. Proszę zatem nie twierdzić, że nikt Panu nie odpisuje, ponieważ żadna Pana wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi. Podobnie ze statusem zamówienia - został Pan o nim poinformowany. Niemniej bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację. Niedogodności mogą pojawić się w tym gorącym dla nas okresie przez natłok pracy. Dlatego bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość - robimy, co w naszej mocy, jednak nie wszystko jest zależne tylko od nas, ale również od firm kurierskich, które w okresie okołoświątecznym mają wydłużony czas dostawy. Wszystkie osoby, które czują się urażone prosimy o wiadomość prywatną, postaramy się zrekompensować straty A dzis dostalem wiadomosc na maila ze paczka anulowana poniewaz nie posiadacie tego co zamowilem wiec ja sie pytam dlaczego produkty widnialy na stronie jako dostepne a jak juz zamowilem to nie zostalem o tym poinformowany tylko tydzien pozniej a nawet jak probowalem sie czegos dowiedziec to odpowiedzi w stylu: "paczka zostanie wyslana w najblizszym czasie". To jest po prostu oklamywanie klienta. Poza tym dzwonilem w godzinach pracy i nikt nie odbieral telefonow. Lekcewazycie klientow. Cytuj
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2017 W sklepach internetowych, szczególnie w sezonie czasem się coś niespodziewanie kończy Tak było w przypadku Pana zamówienia - czekaliśmy na dostawę od producenta, jednak w międzyczasie otrzymaliśmy informację, że jej nie otrzymamy przed świętami. Od razu anulowaliśmy Pana zamówienie, żeby dłużej nie musiał Pan czekać. Zapraszamy do kontynuowania rozmowy w wiadomości prywatnej - wyjaśnimy sytuację Cytuj
piromen29 7 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Witam wszystkich. Nie mogłem się powstrzymać i musiałem założyć konto, gdyż też mam coś do dodania. Złożyłem zamówienie dnia 13.12.17 spodziewając się że paczka wyjdzie w czwartek najpóźniej w piątek. Minął weekend a status zamówienia widniał niezmienny czyli "Wydrukowane". Postanowiłem napisać maila z pytaniem o status zamówienia. I jaką otrzymałem odpowiedź ? Otóż że jest problem ze skompletowaniem zamówienia bo brakuje zamówionych przeze mnie wyrzutni. Oczywiście zaproponowano mi zamienniki, zadzwoniłem aby się dowiedzieć szczegółów i w końcu doszliśmy do porozumienia zaproponowano mi inny towar a zamówienie zostało wysłane 19 grudnia i na drugi dzień otrzymałem paczkę. Problem jest w tym, że pomimo braków w asortymencie na magazynie w sklepie internetowym towar cały czas można kupić.To jedno. A dwa że gdybym się nie odezwał czekałbym na informację baaaa!! paczkę pewnie i po świętach. Podsumowując NIE HANDLUJE się towarem, którego nie ma na stanie w sklepie/magazynie. A po drugie kontakt z klientem to moim zdaniem priorytet, jeśli jest problem z towarem to informuję klienta o tym. A tak w ogóle jeśli nie interesują WAS klienci detaliczni kupujący drobiazgi za grosze to zróbcie minimalną kwotę zamówienia. Moja ocena sklepu w sakli szkolnej 3/6. Są sklepy, które świetnie sobie radzą z zamówieniami i mają podejście do klienta o niebo poważniejsze. Cytuj
PeeJay 0 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Zamówiłem kilka produktów. Na całe szczęście nie musiałem interweniować, gdyż to sklep jako pierwszy zadzwonił do mnie po kilku dniach oczekiwania. To była bardzo miła i sympatyczna rozmowa z bardzo uprzejmą i grzeczną Panią, ale co z tego? Towar okazał się niedostępny. Zapytałem dodatkowo o kilka innych rzeczy. Niestety usłyszałem odpowiedź - bardzo przepraszamy, aktualnie nie występuje na magazynie. Ostatecznie zamówienie zostało anulowane. Cytuj
matikoksu 18 Opublikowano 21 Grudnia 2017 A teraz mi pisza na pw ze jesli chce wyrazic opinie na temar sklepu to mam im pisac w wiadomosciach prywatnych. Ten sklep to jak dla mnie totalne dno. Cytuj
rosomak380 3 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opanujcie wszyscy nerwy i postarajcie się dogadać, psujecie sobie tylko okres przedświąteczny. Cytuj
Peter829 2 Opublikowano 21 Grudnia 2017 A teraz mi pisza na pw ze jesli chce wyrazic opinie na temar sklepu to mam im pisac w wiadomosciach prywatnych. Ten sklep to jak dla mnie totalne dno. Jeśli to prawda to to już szczyt debilizmu że tak to ujme normalnie Drugą sprawą jest fakt że kazali nam samym pisać do nich na pw o rekompensaty a to oni powinni do nas pisać skoro widzą po komentarzach kto i jakie ma problemy ze sklepem. Widać, że nie radzą sobie z prowadzeniem tego sklepu tak jak powinni. Cytuj
piotrm 2 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Składałem dwu- krotnie zamówienie ale żadne z nich nie zostało zrealizowane ponieważ asortyment w sklepie internetowym to fatamorgana . Cytuj
k4n4li4 276 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Będą mieli nauczkę a wy już się tak nie bulwersujcie.Bartek bigfun też już był spisywany na straty a dali promocję na czarny piątek i ludzie się rzucili Peter możliwe, że jest więcej osób które miało problemy a nie pisali nic lub w ogóle na to forum nie zaglądają więc chyba łatwiej jeśli sami się zgłoszą niż sklep ma doszukiwać się takich ludzi. Cytuj
lopiro 0 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Identycznie miałem z tym sklepem w zeszłym roku. Skusiłem się na wyrzutnie Night Show. Po tygodniu oczekiwania zadzwoniłem do nich i dowiedziałem się, że jest niedostępna. Proponowali mi jakiś shit w zamian. Całe szczęście zwrócili kasę, ale i tak nigdy więcej nie zamówię nic w tym sklepie... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.