Skocz do zawartości

INS Fireworks / ins-fireworks.pl / Strefa Piro / strefapiro.pl


INS-Fireworks

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, xandek napisał(a):

sklep @INS-Fireworkswysłał do mnie uszkodzony produkt

sklep został poinformowany o tym fakcie ale nie odpowiedział na maila, nikt nie odbiera telefonu i ogólnie mają to głęboko w du.. że produkt który wysłali stwarza zagrożenie dla ludzi

zawsze był problem z kontaktem z tym sklepem - nie odbierali telefonów, nie zmieniali statusów przesyłek, paczki były wysyłane po 2-3 tygodniach, często im brakowało towaru który wystawiali na swojej stronie  ale  to że ignorują reklamację i nie obchodzi ich to że przez ich rozwalony produkt komuś może stać się krzywda to już porażka totalna, liczą na to że ktoś zapłacił za coś  a teraz wyrzuci to do kosza bo nie nadaje się do użycia?

Nie wiem, może Ty masz pecha albo ja szczęście. Zamawiam u nich regularnie i 90% jest ok. Zdarzyło się kiedyś że w zamówieniu brakowało kilku paczek petard, ale po zareklamowaniu bez problemu dosłali. Z dodzwonieniem się też nigdy nie miałem problemu, fakt że czasami za drugim lub trzecim razem ale zawsze się udało. Przykład z dnia dzisiejszego: rano złożyłem zamówienie a po południu chciałem jeszcze coś domówić a żeby nie płacić podwójnie przesyłki zadzwoniłem żeby dopisali do zamówienia dwie pozycje i nie było problemu. Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak teraz ale jeszcze rok temu olewactwo w tym sklepie było dość powszechne ? Paczki nie dochodziły bardzo dlugo i nie było żadnego kontaktu ze sklepem. W sklepie pracowały osoby niekompetentne jak np pani Klaudia. Nawet o zwrot kasy za niezrealizowane zamówienie trzeba było się dopominać długo. Jak dobrze pamiętam to na fb INS nawet ludzie z Francji pisali, że zostali oszukani przez ten sklep bo paczki do nich nie dochodziły długo ?

Z tego co pamiętam to sklep miał zawsze jedno wytłumaczenie - oni przyjmują zamówienia i po ich stronie zawsze wszystko jest ok ale wysyłaniem zamówień zajmuje się POL-EXPANCE z Kobylanki pod Szczecinem i to oni mają opóźnienia. Tylko że po telefonie do pana Marka albo Krzysztofa z tej firmy okazywało się, że oni w ogóle nie dostali informacji z INS, że mają ten towar komuś wysłać ? I u nich już faktycznie dało się coś załatwić od ręki.

Jedyny plus tego sklepu to ceny. Ale nawet w tym roku shopek, piroart czy arka kilkukrotnie mieli aktywne kody rabatowe po 15-20% więc nie było aż takich tragicznych różnic a przynajmniej była pewność, że paczka dojdzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponad tygodniu dotarły do mnie 2 paki zamówione na bf, jedna z ins druga strefapiro.

Jednej wyrzutni co prawda nie mieli na stanie, ale po kontakcie mailowym i po przypomnieniu się telefonem podmienili mi na droższą z moją dopłatą.

Osobiście mogę polecić dla ludzi cierpliwych, bo na 5 albo 6 zamówień poza problemami jak opóźniona wysyłka, nigdy nie miałem żadnych nieprzyjemności. Na duży + pakowanie, u mnie zawsze wręcz pancerne. :)

 

13 godzin temu, xandek napisał(a):

sklep @INS-Fireworkswysłał do mnie uszkodzony produkt

sklep został poinformowany o tym fakcie ale nie odpowiedział na maila, nikt nie odbiera telefonu i ogólnie mają to głęboko w du.. że produkt który wysłali stwarza zagrożenie dla ludzi

zawsze był problem z kontaktem z tym sklepem - nie odbierali telefonów, nie zmieniali statusów przesyłek, paczki były wysyłane po 2-3 tygodniach, często im brakowało towaru który wystawiali na swojej stronie  ale  to że ignorują reklamację i nie obchodzi ich to że przez ich rozwalony produkt komuś może stać się krzywda to już porażka totalna, liczą na to że ktoś zapłacił za coś  a teraz wyrzuci to do kosza bo nie nadaje się do użycia?

Też jestem ciekaw o jakim uszkodzeniu mowa. Podpinam się o dodanie fotki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnóstwo razy zamawiałem z INS i nie było żadnych problemów. A to, że paczka dotrze uszkodzona to bardziej wina kurierki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zamówione 5.12, dotarło wieczorem 16.12 do paczkomatu. Ceny zachęcają do zakupu jednak obawy czy paczka rzeczywiście dojdzie chyba nie są tego warte. Zero dbania o klienta, konkurencja bije na głowę INS pod tym względem. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce oczerniać, ale mi to sie wydaje, że ten cały ins to szemrany interes, na przykład przyjmują zamówienia z zagranicy mimo ze za granice nic nie wysyłają, nie oddają pieniędzy, problemy z zamówieniami, do tego ins jako firma ma bardzo duży dług. I mimo takiej maniany dalej działają, dziwne... 

Edytowane przez Pjetrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojej pobraniówki z 11 grudnia jeszcze nie ma. Nie narzekam, bo byłem na to przygotowany, tak informacyjnie piszę. W ten poniedziałek zamówiłem też pobraniówkę z AS i przed chwilą dostałem powiadomienie z inpostu, że dziś kurier dostarczy...

EDIT: Żeby było sprawiedliwie - Paczka z INS też dziś wreszcie dotarła

Edytowane przez dmtt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby jeszcze odpisywali na maile czy cokolwiek. Ceny dobre ale chyba lepiej zaplacic te 10zl na jakiejs wyrzutni i sie nie martwic. Tym bardziej przed sylwestrem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 21.03.2016 o 13:04, INS-Fireworks napisał(a):

Polecamy wszystkim serdecznie nasz sklep internetowy INS Fireworks! Zdziwicie się jak niskie są nasze ceny!

Zapraszamy do odwiedzin naszej strony internetowej ins-fireworks.pl i życzymy udanych zakupów! :)

Zespół INS Fireworks

i co ,że ceny niskie , jak i tak paczki nie dochodzą ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość

Założyłem specjalnie konto, aby napisać swoją historię związaną ze sklepem INS. Po złożeniu zamówienia naczytałem się negatywnych komentarzy na tym forum i na Google o tym sklepie, że aż zacząłem żałować, że dałem się skusić na ich ofertę. Zamówienie złożyłem w sobotę 7 stycznia, gdyż zaczęły się promocje (zresztą nie tylko tam) na kwotę blisko 1300 zł. Potem domówiłem coś jeszcze na ponad 200 więc w sumie przekroczyłem 1500 zł. Sklep nie dość, że odpisuje max jednego maila na dobę, a czasem wcale (co przedłuża czas wysyłki) to jeszcze wprowadzają klienta w błąd wystawiając towar na stronie na sprzedaż, po czym informują, że tego towaru nie ma, ale na stronie dalej jest dostępny. Koniec końców dziś bez żadnej informacji co z moją przesyłką, napisałem do nich maila, że rezygnuję z zamówienia. Oczywiście nikt mi nie odpisał bo po co prawda? Podejrzewam, że ze zwrotem pieniędzy też nie będzie łatwo, ale zawsze będzie można złożyć zawiadomienie w razie czego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, SztywnyPalAzji napisał(a):

Założyłem specjalnie konto, aby napisać swoją historię związaną ze sklepem INS. Po złożeniu zamówienia naczytałem się negatywnych komentarzy na tym forum i na Google o tym sklepie, że aż zacząłem żałować, że dałem się skusić na ich ofertę. Zamówienie złożyłem w sobotę 7 stycznia, gdyż zaczęły się promocje (zresztą nie tylko tam) na kwotę blisko 1300 zł. Potem domówiłem coś jeszcze na ponad 200 więc w sumie przekroczyłem 1500 zł. Sklep nie dość, że odpisuje max jednego maila na dobę, a czasem wcale (co przedłuża czas wysyłki) to jeszcze wprowadzają klienta w błąd wystawiając towar na stronie na sprzedaż, po czym informują, że tego towaru nie ma, ale na stronie dalej jest dostępny. Koniec końców dziś bez żadnej informacji co z moją przesyłką, napisałem do nich maila, że rezygnuję z zamówienia. Oczywiście nikt mi nie odpisał bo po co prawda? Podejrzewam, że ze zwrotem pieniędzy też nie będzie łatwo, ale zawsze będzie można złożyć zawiadomienie w razie czego. 

Można rozumieć jeden, dwa, trzy komentarze negatywne to faktycznie ktoś pisze złośliwie i psuje opinie firmie. Ale jeśli tych negatywnych komentarzy jest całe mnóstwo i dochodzą aktualne to coś musi być na rzeczy. Nie każdy przecież pisząc negatywny komentarz pisze nieprawdę. Ja też jednej czy drugiej firmie (nie bynajmniej sprzedającej fajerwerki i inne zabawki dla dużych chłopców) ale tyczącą branży motoryzacyjnej wystawiłem negatywny komentarz i było to zgodne z prawdą. Także dlatego trzeba zachować ostrożność i umiar - nie robić od razu zakupów za nie małą kwotę w jednej wątpliwej jakościowo firmie. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
7 godzin temu, LudwiczekR napisał(a):

Także dlatego trzeba zachować ostrożność i umiar - nie robić od razu zakupów za nie małą kwotę w jednej wątpliwej jakościowo firmie. 

Pozdrawiam

Umiar? Czyli to moja wina bo za dużo zamówiłem tak? Jakbym zamówił za śmieszne 150 zł to by mnie nie olali? To na logikę chyba lepiej dbać o klientów z grubszym portfelem prawda? Zamawiałem fajerwerki z wielu sklepów internetowych na różne kwoty 500, 800, 1000 i tylko raz miałem problem, bo napisali mi, że nie mają towaru (który widniał na ich stronie), ale zwrot otrzymałem bez problemu i kontakt ze sklepem był normalny. Tutaj na początku też pisali co prawda 1 mail na dzień, ale teraz się nie odzywają i nie odpisują ani nie odbierają telefonów. Sprawa dla mnie jest prosta. Jeśli w ciągu dwóch tygodni nie oddadzą pieniędzy sprawa trafi do odpowiednich organów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, SztywnyPalAzji napisał(a):

Umiar? Czyli to moja wina bo za dużo zamówiłem tak? Jakbym zamówił za śmieszne 150 zł to by mnie nie olali? To na logikę chyba lepiej dbać o klientów z grubszym portfelem prawda? Zamawiałem fajerwerki z wielu sklepów internetowych na różne kwoty 500, 800, 1000 i tylko raz miałem problem, bo napisali mi, że nie mają towaru (który widniał na ich stronie), ale zwrot otrzymałem bez problemu i kontakt ze sklepem był normalny. Tutaj na początku też pisali co prawda 1 mail na dzień, ale teraz się nie odzywają i nie odpisują ani nie odbierają telefonów. Sprawa dla mnie jest prosta. Jeśli w ciągu dwóch tygodni nie oddadzą pieniędzy sprawa trafi do odpowiednich organów.

A co zamawiałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
4 minuty temu, Moloch napisał(a):

A co zamawiałeś?

Rakiety i wyrzutnie. Jakie ma to znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, SztywnyPalAzji napisał(a):

Rakiety i wyrzutnie. Jakie ma to znaczenie?

No ma znaczenie. Bo INS to akurat wysyła zamówienia w kratkę. Raz po 2 dniach a raz po miesiącu. Jaką renomę posiada INS to akurat wiadomo zarówno na Forum Fajerwerki, jak i grupach Facebookowych, czy Discodrach. Ale paczki wysyłają i w sumie te paczki docierają. Jak Ci nie zależy na czasie spokojnie można brać i kupować w INS. A jak masz tydzień do wydarzenia i chcesz zamówić to lepiej w INS nie kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
6 minut temu, Moloch napisał(a):

No ma znaczenie. Bo INS to akurat wysyła zamówienia w kratkę. Raz po 2 dniach a raz po miesiącu. Jaką renomę posiada INS to akurat wiadomo zarówno na Forum Fajerwerki, jak i grupach Facebookowych, czy Discodrach. Ale paczki wysyłają i w sumie te paczki docierają. Jak Ci nie zależy na czasie spokojnie można brać i kupować w INS. A jak masz tydzień do wydarzenia i chcesz zamówić to lepiej w INS nie kupować.

Okej. Ja mógłbym poczekać, ale jeśli firma nie odbiera telefonów, przestaje odpisywać na maile, ani nie informuje kiedy zamierza wysłać paczkę to coś jest nie tak prawda? Poważna firma skontaktowałaby się z klientem i poinformowała, że może to potrwać. Tutaj mają nawet w d*pie odpowiadanie na mile. Ja z takimi ludźmi nie chcę mieć nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, SztywnyPalAzji napisał(a):

Okej. Ja mógłbym poczekać, ale jeśli firma nie odbiera telefonów, przestaje odpisywać na maile, ani nie informuje kiedy zamierza wysłać paczkę to coś jest nie tak prawda? Poważna firma skontaktowałaby się z klientem i poinformowała, że może to potrwać. Tutaj mają nawet w d*pie odpowiadanie na mile. Ja z takimi ludźmi nie chcę mieć nic wspólnego.

Coś za coś, INS ma najlepsze ceny przez cały rok. I przez te ceny obsługi mają ile mają. Jak by mieli lepszą obsługę to i ceny by były wyższe, pracownicy nie są za darmo ;) . 
Jeżeli zależy Ci na dobrej obsłudze, miłej gadatliwej i odpowiadającej na maile, która wysyła paczki w tym samym dniu, to napewno nie jest to INS.
Ale jak zależy Ci tylko na cenie to INS jest pod tym względem ok.
Ostatnio zauważyłem, że w INS odpowiadają na czacie który się znajduje na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, SztywnyPalAzji napisał(a):

Umiar? Czyli to moja wina bo za dużo zamówiłem tak? Jakbym zamówił za śmieszne 150 zł to by mnie nie olali? To na logikę chyba lepiej dbać o klientów z grubszym portfelem prawda? Zamawiałem fajerwerki z wielu sklepów internetowych na różne kwoty 500, 800, 1000 i tylko raz miałem problem, bo napisali mi, że nie mają towaru (który widniał na ich stronie), ale zwrot otrzymałem bez problemu i kontakt ze sklepem był normalny. Tutaj na początku też pisali co prawda 1 mail na dzień, ale teraz się nie odzywają i nie odpisują ani nie odbierają telefonów. Sprawa dla mnie jest prosta. Jeśli w ciągu dwóch tygodni nie oddadzą pieniędzy sprawa trafi do odpowiednich organów.

Można było zakupy rozłożyć na raty ale jak już zamówiłeś cały stuff na Sylwestra w jednym podejściu to ok. Współczuję nerwów. Mnie też by krew zalewała. Ja dzięki komentarzom klientów w INS nigdy nic nie zamówiłem i nie zamówię. Zresztą na chwilę obecną jestem bezrobotny i mam weto na fajerwerki ? I wysyłając CV też czytam komentarze o danej firmie np na GoWork nim wyśle im swoje CV. Także komentarze warto czytać i jak jest ich sporo (tych negatywnych) to o czymś to świadczy. A te dziadygi jak paczka nie przyjdzie albo kasy nie zwrócą to zgłosić gdzie trzeba. 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INS to firma dropshippingowa. Wysyłka idzie z Pol-Expance w Kobylance. Jak zamówisz za pobraniem to jak tylko zamówienie wyjdzie z INS to Pol-Expance wysyła w ciągu dwóch dni. Natomiast jak wpłacisz kasę to Pol-Expance czeka aż INS przeleje im pieniądze za zamówienie i dopiero wtedy wysyłają.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zamawiac w takim sklepie skoro nie wysyłaja paczek przeciez to juz wiadomo nie od dzis tylko od paru lat tak jest jedyna opcja ze nic nie tracicie jest opcja za pobraniem i sprawdzenie jak kurier przyjedzie czy paczka jest kompletna?sa lepsze sklepy i z lepszymi ofertami promocyjnymi  pozdr dla kumatych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
W dniu 20.01.2023 o 16:53, Martino30 napisał(a):

Po co zamawiac w takim sklepie skoro nie wysyłaja paczek przeciez to juz wiadomo nie od dzis tylko od paru lat tak jest jedyna opcja ze nic nie tracicie jest opcja za pobraniem i sprawdzenie jak kurier przyjedzie czy paczka jest kompletna?sa lepsze sklepy i z lepszymi ofertami promocyjnymi  pozdr dla kumatych.

Przyznam szczerze, że nigdy nie czytałem opinii o sklepie z fajerwerkami i nigdy nie miałem problemów z jakimikolwiek zakupami. Stronę INS widziałem setki razy, ale nie kupowałem tam z racji lepszych ofert u innych sprzedawców. Teraz trafiła się całkiem przyzwoita oferta więc postanowiłem zrobić zamówienie. Dopiero po tygodniu oczekiwania stwierdziłem, że coś jest nie tak, bo nigdy tyle nie czekałem, a jest po sezonie... Gdybym wcześniej przeczytał opinie nie zrobiłbym tam zakupów w ogóle. Ale czekam na zwrot pieniędzy i zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...