Gość Opublikowano 21 Lutego 2023 1 godzinę temu, Koopacz napisał(a): Witam Tak czytam i czytam Wasze posty i zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem robiąc tam zakupy po raz kolejny. Płatność z góry. Co prawda do tej pory było wszystko ok,ale teraz.... Zakupy zrobione 16 lutego,paczka wysłana 18. Na mailu żadnej informacji o nadaniu paczki, brak numeru przesyłki do śledzenia, dodzwonić się jest równe osiągnięciu prędkości światła (jeden numer nieaktywny, jeden nikt nie odbiera. Napisałem wiadomość w zakładce kontakt i czekam. Jak zamawiałeś tam wcześniej i cały zamówiony towar jest dostępny to może ci wyślą. Ja mam inny problem bo mi nie oddali pieniędzy. Chociaż wątpię, że nawet gdybym nie zrezygnował, że sytuacja byłaby inna. Polecam zmienić sklep. Pozdrawiam. Cytuj
mariojnw 1 Opublikowano 1 Marca 2023 Witam, mam taką samą sytuacje, zamówienie zrobiłem 25.01.2023r. minęło 30 dni, obecnie towaru nie dostałem i wysłałem pismo z odstąpieniem od umowy. Jak sprawy zakończyły się u was? Cytuj
Gość Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) 2 godziny temu, mariojnw napisał(a): Witam, mam taką samą sytuacje, zamówienie zrobiłem 25.01.2023r. minęło 30 dni, obecnie towaru nie dostałem i wysłałem pismo z odstąpieniem od umowy. Jak sprawy zakończyły się u was? U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Edytowane 1 Marca 2023 przez SztywnyPalAzji Cytuj
Papa striX 10 Opublikowano 3 Marca 2023 (edytowane) On 2/27/2023 at 1:37 PM, Kamil911 said: On 3/1/2023 at 11:30 PM, SztywnyPalAzji said: U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Ewidentnie coś dziwnego ja mam ok z nimi odczucia ale żeby nie być gołosłownym Anulacja na moją prośbę Wpłacone ponad 1.5k zł z góry i towar dotarł kontakt też całkiem ok ale do mnie pisali z maila innego niż podany na stronie Ciekawa sytuacja u Ciebie z zaciekawieniem czekam na rozwój. Edytowane 3 Marca 2023 przez Papa striX 1 Cytuj
Grave 1 Opublikowano 3 Marca 2023 5 godzin temu, Papa striX napisał(a): Ewidentnie coś dziwnego ja mam ok z nimi odczucia ale żeby nie być gołosłownym Anulacja na moją prośbę Wpłacone ponad 1.5k zł z góry i towar dotarł kontakt też całkiem ok ale do mnie pisali z maila innego niż podany na stronie Ciekawa sytuacja u Ciebie z zaciekawieniem czekam na rozwój. Czy możesz podać email z jakiego Ci odpisywali? Adres biuro@ins-fireworks.pl nie istnieje i nie można się z nimi skontaktować. Cytuj
Papa striX 10 Opublikowano 3 Marca 2023 1 hour ago, Grave said: Czy możesz podać email z jakiego Ci odpisywali? Adres biuro@ins-fireworks.pl nie istnieje i nie można się z nimi skontaktować. hurt@ins-fireworks.pl Cytuj
sQbaniec 10 Opublikowano 3 Marca 2023 Moje też podrzucam bo ktoś tu twierdzi że wydaje opinie na podstawie paczek opłaconych z góry 1 Cytuj
Grave 1 Opublikowano 3 Marca 2023 3 godziny temu, Papa striX napisał(a): hurt@ins-fireworks.pl Ten adres również nie istnieje. Cytuj
Moloch 156 Opublikowano 3 Marca 2023 W dniu 1.03.2023 o 23:30, SztywnyPalAzji napisał(a): U mnie to wygląda tak. Pisałem maile - 0 odpowiedzi, dzwoniłem kilka razy - dodzwoniłem się dwa razy. Za pierwszym razem dałem im szansę, choć wiem że pani przez telefon mnie zbywała tekstami typu: "Pana paczka jest w Szczecinie, a dodzwonił się pan do Krakowa" "Ja nie wiem czemu pan nie otrzymał zamówień". Na trudne pytania oczywiście brak odpowiedzi. Za drugim razem ochrzanilem ich za to że kłamią i pani zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację rozłączyła się i zablokowała mój numer. Taki to poważny sklep. Na dzień dzisiejszy zgłosiłem ich do Inspekcji handlowej w Krakowie, zgłosiłem sprawę na policji. Jutro idę do sądu, a w piątek jak będę miał więcej czasu napiszę do UOKiKu i może do Rzecznika Praw Konsumenta. I tobie polecam zrobić to samo bo pieniędzy raczej nie zobaczysz. Nie słuchaj tu cwaniaczków co twierdzą, że dostali paczki opłacone z góry, bo tylko będziesz naiwnie czas tracił na oczekiwanie pieniędzy/towaru którego nie otrzymasz. Ta firma to zwykli oszuści. Pozdrawiam. Dodam tylko że zamówienia zrobiłem 7 i 10 stycznia Uwierzę, jak zobaczę zdjęcia tych wszystkich zawiadomień. PS: aby nie być gołosłownym, że nigdy nie miałem problemów z INS tak wyglądają moje zamówienia ja zawsze pisałem na biuro@ins-fireworks.pl i nie było problemów z odpowiedziami. Cytuj
Grave 1 Opublikowano 3 Marca 2023 Zawitałem dziś w sklepie stacjonarnym przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie. Byłem tam w celu wyjaśnienia nieotrzymania mojego zamówienia złożonego i opłaconego dnia 23.01.2023. Panie pracujące na miejscu okazały się nie być decyzyjne i skontaktowały mnie z Panią Bożeną Nowak, która to widnieje jako główny udziałowiec i prokura spółki. Pani Bożena zaproponowała, abym w ramach nieotrzymanego zamówienia wybrał sobie jakieś produkty ze stanu sklepu stacjonarnego i wybrane produkty zostaną policzone po cenach ze sklepu internetowego. Przystałem na to rozwiązanie i wybrałem Gladiatora SR Pyro oraz Super Bomben Raketen. Po wybraniu tych artykułów ponownie odbyłem rozmowę z Panią Bożeną i ustaliłem, iż reszta pieniędzy zostanie mi zwrócona na konto do 14 dni, ponieważ Pani ze sklepu nie dysponuje żadną gotówką. Nie omieszkałem również poinformować o ewentualnych konsekwencjach nieotrzymania zwrotu w terminie. Pani pracująca w sklepie sporządziła oświadczenie, na którym to Grupa Flesz Sp. z o. o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta. Zapytałem też Panią Bożenę o kwestię nieodbierania telefonów i nieaktywne adresy email, na co odpowiedziała: "ale przecież problem z mejlami jest dopiero od dwóch dni". Na pytania o niewysłanie zamówienia nie dostałem odpowiedzi. Wziąłem pod pachę wyrzutnie z rakietami i wyszedłem z oświadczeniem w kieszeni. Pozostaje mi tylko czekać na zwrot środków i ewentualnie dalej dochodzić swoich praw. Cytuj
Papa striX 10 Opublikowano 3 Marca 2023 Ins jest wystawione na sprzedaż więc coś czuję że stąd takie zlewanie , ogłoszenia sprzedaży hurtowni i witryny są online Cytuj
Gość Opublikowano 3 Marca 2023 10 godzin temu, Moloch napisał(a): Uwierzę, jak zobaczę zdjęcia tych wszystkich zawiadomień. PS: aby nie być gołosłownym, że nigdy nie miałem problemów z INS tak wyglądają moje zamówienia ja zawsze pisałem na biuro@ins-fireworks.pl i nie było problemów z odpowiedziami. W pierwszym zamówieniu też mam status wysłane i co z tego skoro towaru nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy? W tej sytuacji taka grafika nie jest dla mnie dowodem otrzymania towaru, bo sam mam taką sytuację Ostatni mail od nich pochodzi z 23 stycznia, gdzie napisali, że zabierają się za wysłanie zamówień oraz zwrotów (mimo iż zrezygnowałem 17 stycznia) i taka data widnieje przy niby wysłanym pierwszym zamówieniu. Drugie cały czas wisi jako "przygotowanie w toku" Nie mam zamiaru wstawiać zdjęcia skrzynki mailowej, bo zostanę oskarżony, że usunąłem późniejsze. Nie udowodnię zdjęciem, że zablokowali mój numer. Co ciekawe numer konta, na który został zrobiony przelew jest inny niż podany na stronie, ale na stronie INS opłaty są zaksięgowane. A pomysł, żeby podjechać do sklepu odpada bo mieszkam w Poznaniu 58 minut temu, Papa striX napisał(a): Ins jest wystawione na sprzedaż więc coś czuję że stąd takie zlewanie , ogłoszenia sprzedaży hurtowni i witryny są online Gdzie jest takie ogłoszenie? Cytuj
Papa striX 10 Opublikowano 4 Marca 2023 1 hour ago, SztywnyPalAzji said: W pierwszym zamówieniu też mam status wysłane i co z tego skoro towaru nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy? W tej sytuacji taka grafika nie jest dla mnie dowodem otrzymania towaru, bo sam mam taką sytuację Ostatni mail od nich pochodzi z 23 stycznia, gdzie napisali, że zabierają się za wysłanie zamówień oraz zwrotów (mimo iż zrezygnowałem 17 stycznia) i taka data widnieje przy niby wysłanym pierwszym zamówieniu. Drugie cały czas wisi jako "przygotowanie w toku" Nie mam zamiaru wstawiać zdjęcia skrzynki mailowej, bo zostanę oskarżony, że usunąłem późniejsze. Nie udowodnię zdjęciem, że zablokowali mój numer. Co ciekawe numer konta, na który został zrobiony przelew jest inny niż podany na stronie, ale na stronie INS opłaty są zaksięgowane. A pomysł, żeby podjechać do sklepu odpada bo mieszkam w Poznaniu Gdzie jest takie ogłoszenie? Cytuj
Gość Opublikowano 5 Marca 2023 W dniu 4.03.2023 o 01:03, Papa striX napisał(a): Czy po takim numerze ktoś ma jeszcze wątpliwości, że są to oszuści? Gość wisi ludziom pieniądze (wiem, że nie jestem jedyny), a mimo to wystawia "biznes" na sprzedaż. Czy on naprawdę myśli, że jak się zmieni właściciel to nie będzie musiał zwracać ludziom pieniędzy? Zresztą gdyby firma była uczciwa nie blokowałaby numeru telefonu klientom, a na większe oskarżenia odpowiadałaby pisemnie czy na tym forum czy za pomocą maili lub googla. Ale oni mają to w d*pie, bo tak działają oszuści, a nie porządne firmy. Cytuj
kuciak78 16 Opublikowano 7 Marca 2023 W dniu 21.02.2023 o 10:00, Koopacz napisał(a): Witam Tak czytam i czytam Wasze posty i zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem robiąc tam zakupy po raz kolejny. Płatność z góry. Co prawda do tej pory było wszystko ok,ale teraz.... Zakupy zrobione 16 lutego,paczka wysłana 18. Na mailu żadnej informacji o nadaniu paczki, brak numeru przesyłki do śledzenia, dodzwonić się jest równe osiągnięciu prędkości światła (jeden numer nieaktywny, jeden nikt nie odbiera. Napisałem wiadomość w zakładce kontakt i czekam. Przy płatności z góry Kobylanka wysyła dopiero po zaksięgowaniu wpłaty od INS a to ponoć trwa bardzooo dlugo. Dlatego najlepiej za pobraniem bo kasa idzie bezpośrednio do Pol-expence Cytuj
Koopacz 56 Opublikowano 7 Marca 2023 Witam Jeśli przy próbie połączenia od razu następuje rozłączenie,to chyba mój numer też zablokowali. Pozdrawiam Cytuj
Gość Opublikowano 7 Marca 2023 46 minut temu, Koopacz napisał(a): Witam Jeśli przy próbie połączenia od razu następuje rozłączenie,to chyba mój numer też zablokowali. Pozdrawiam Możliwe. Choć u mnie ciagle jest zajęte. Nie ważne o której godzinie zadzwonię, zawsze pojawia się komunikat: "użytkownik do, którego dzwonisz prowadzi teraz rozmowę". Ale może są różne efekty takiej blokady. Nie wiem nie znam się na tym. Cytuj
mariojnw 1 Opublikowano 18 Marca 2023 Witam Aktualizacja informacji: 1.Złożyłem wypowiedzenie umowy (brak reakcji) 2.Wysłałem pisemne (z potwierdzeniem odbioru) przedsądowe wezwanie do zapłaty. (brak reakcji) 3. W kolejnym tygodniu jadę do rzecznika praw konsumenta. 4. Zgłoszenie na policje 5. Sprawa w sądzie. Cytuj
PiroNeo 18 Opublikowano 20 Marca 2023 (edytowane) Spr teraz opinie i tam od stycznia tego roku co najmniej 10 osób zgłosiło policji, i rzecznika praw konsumenta itd itd uokik srokik itd A w ciagu roku to będzie pięćdziesiąt Pytanie dlaczego to nadal funkcjonuje? Gdzie są te organy? 0.o Edytowane 20 Marca 2023 przez PiroNeo Cytuj
Grave 1 Opublikowano 20 Marca 2023 Przed lekturą polecam zapoznać się z moim poprzednim postem. Druga wizyta w sklepie INS Fireworks przy ulicy Centralnej 81 w Krakowie Moje zamówienie miało numer 7650, opiewało na kwotę 830,78zł i zostało złożone 23.01.2023. Na drugi dzień dostałem wiadomość SMS w sprawie braku jednej z zamówionych pozycji. Tego samego dnia ustaliłem co i jak. Dwa tygodnie nie było żadnego odzewu. Wysłałem więc mejla z zapytaniem o status zamówienia. Dostałem odpowiedź, że brak realizacji wynika z niewyjaśnienia kwestii braku i w odpowiedzi wysłałem zrzuty ekranu z wiadomościami SMS, gdzie rozmawiałem z kimś z obsługi w tej sprawie. Następna wiadomość była potwierdzeniem przekazania do wysyłki. Od tamtej pory udało mi się skontaktować jeden raz. Usilnie dzwoniłem, niestety nikt nie odbierał. Po którymś z kolei nieudanym połączeniu dostałem SMS'a, żeby wyjaśnić powód kontaktu w wiadomości. Zapytałem, dlaczego po upłynięciu miesiąca dalej nie otrzymałem zamówienia, na co dostałem standardową odpowiedź z przeprosinami za opóźnienia i rzekomej interwencji w tej sprawie. Znowu kontakt się urwał. Było to 24.02.2023. Następnym krokiem była opisana w poprzednim poście wizyta w sklepie stacjonarnym dnia 03.03.2023. Wtedy też sporządziłem z pracującą tam Panią oświadczenie, w którym Grupa Flesz Spółka z o.o. zobowiązuje się mi oddać brakującą kwotę 444zł na podany przeze mnie numer konta w terminie do 14 dni. Dnia 17.03.2023 upłynął termin i dalej nie otrzymałem pieniędzy. Poniedziałek 20.03.2023 i jestem na miejscu drugi raz. Tym razem dobrze trafiłem, ponieważ po chwili w sklepie pojawiła się Pani Bożena Nowak, z którą to poprzednio rozmawiałem. Przedstawiłem jej sporządzone kilkanaście dni wcześniej oświadczenie i po chwili spędzonej za drzwiami wróciła z należną mi sumą w dłoni i wypomniała, iż musiała te pieniądze wyciągnąć z własnej kieszeni. Wziąłem należne mi pieniądze i Pani Bożena zaproponowała mi jakąś wyrzutnię w ramach rekompensaty. Otrzymałem PXB2120 od Piromaxa i opakowanie piratek TC15. Pytając, dlaczego przelew nie został wykonany, Pani Bożena stwierdziła, że "miała mnie na uwadze". Poruszyłem również kwestię niewywiązywania się z innych zamówień i odpowiedź brzmiała następująco: "jest bardzo dużo złych opinii i średnia jest niska, ponieważ klientom nie chce się wystawiać pozytywnych opinii po udanych zakupach". Kolejna kwestia to brak kontaktu telefonicznego. Pokazałem Pani Bożenie rejestr połączeń z dnia 20.03.2023, gdzie do godziny 13:00 wykonałem 4 połączenia na numer 796-883-022 i żadne nie zostało odebrane. Tego samego dnia dzwoniłem dwa razy pod nr. 733-306-374 (sklep stacjonarny) z takim samym skutkiem. Odpowiedź: "no ja też mam czasami problem się tu dodzwonić, cały czas są problemy z zasięgiem". Finalna sprawa to wystawienie na sprzedaż strony internetowej i sklepu stacjonarnego przez Pana Łukasza Nowaka. Zapytałem o to w kwestii innych niezrealizowanych zamówień i interwencji poszkodowanych w odpowiednich organach. Zostało to skwitowane następująco: "to nie ma nic do rzeczy, a z policją się dogadujemy". Ogólnie Pani Bożena Nowak sprawiała wrażenie nieprzejętej sprawą. Na tym kończę swoją jakże wspaniałą przygodę ze sklepem INS Fireworks. 1 Cytuj
PiroNeo 18 Opublikowano 21 Marca 2023 No to wyjaśniłes heh, to miałeś przygodę xD aby to ci zostało Cytuj
mariojnw 1 Opublikowano 25 Marca 2023 Po ponad 2 miesiącach dostałem zamówione fajerwerki i postanowiłem na tym poprzestać i ich nie odsyłać, mimo ze należał mi się zwrot pieniędzy. Ostatnio wysłałem zawiadomienie do rzecznika praw konsumenckich i wojewódzki inspektorat inspekcji handlowej. Po tym powiadomiłem firmę INS mailowo o poczynionych krokach i dodałem że w kolejnych krokach zawiadomię policję i zgłoszę sprawę do sądu. Następnego dnia paczka została wysłana. Dostałem także wiadomość, przeczytajcie sobie. Nazwę kodu wymazałem żeby nikogo nie kusiło i nie robił sobie kłopotu 1 Cytuj
Anna3012 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2023 Zamówiłam wyrzutnie prawie miesiąc temu i do dzisiaj nie mam ani towaru ani pieniędzy. Telefonu nikt nie odbiera na maile też nikt nie odpowiada. Chciałam zaoszczędzić bo u konkurencji było trochę drożej ale w ciągu tygodnia miałam przesyłkę. Nie polecam zakupów w tym sklepie przez internet płacąc z góry . Przykro że jesteście tak nieuczciwi Cytuj
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2023 W dniu 5.04.2023 o 16:54, Anna3012 napisał(a): Zamówiłam wyrzutnie prawie miesiąc temu i do dzisiaj nie mam ani towaru ani pieniędzy. Telefonu nikt nie odbiera na maile też nikt nie odpowiada. Chciałam zaoszczędzić bo u konkurencji było trochę drożej ale w ciągu tygodnia miałam przesyłkę. Nie polecam zakupów w tym sklepie przez internet płacąc z góry . Przykro że jesteście tak nieuczciwi Eeee nie. Zaraz pojawią się tu tacy, co będą mówić, że oni nigdy problemów nie mieli i że to wszystko wymyślone. Dowody trzeba im pokazać, na brak towaru bo nie uwierzą. Zamiast pisać na tym forum i marnować czas, polecam zgłosić sprawę na policję, a najlepiej założyć sprawę w sądzie. Lepszego wyjścia nie ma. Cytuj
drewniak 22 Opublikowano 7 Kwietnia 2023 Kiedyś mi brakowało też wyrzutni, ale szybko przysłali. Jedyny problem jaki z nimi miałem to jak raz kod promocyjny wchodził 2 razy. W sumie to logiczne że anulowali zlecenia, ale zadzwonili i przeprosili i dali rabat na kolejne zakupy (swoją drogą bardzo miła Pani dzwoniła). Kontakt faktycznie czasami utrudniony, ale ja większych problemów nie miałem. Pewnie zależy jak kto trafił. Ale patrząc po opiniach to strach zamawiać, jedynie za pobraniem chyba bym brał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.