egonx8 2 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Witam jest to pierwszy wpis na forum. Rok temu kupiłem pare wyrzutni i w tym roku czuje jakiś niedosyt po ostatnim sylwestrze. Za tem postanowiłem zakupić trochę więcej piro techniki. Śledząc forum i yt mam narazie taki stuff. Pierwsze zdj to z zeszłego roku To pierwsze zakupy z tego roku 2 Cytuj
k4n4li4 276 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Funke bardzo ładne. Mega miałem i nie powaliła mnie, no1 przereklamowane Cytuj
egonx8 2 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2020 Jestem amatorem w tych sprawach. Kupowane na promocji i w ciemno praktycznie całe zakupy moje są z tego co zobaczyłem na yt i z tego co zobaczyłem (przeczytałem) na forum Wdzięczny będę za doradzanie co bym mógł dokupić. A to moje świeższe zamówienia Cytuj
Piro Wiesław Miro 58 Opublikowano 10 Grudnia 2020 O stary, ale sztos. Wyrzutnie sygnowane podpisem Machonego, rewelacja. Żałuje że nie dorwałem NO.1. Planujesz coś jeszcze zakupić? Wyrzutnia na ostatnim zdjęciu, w lewym dolnym rogu to też CBŚP? Pierwszy raz widzę taką szatę graficzną. Gościu chyba tam ucieka bo znaleźli u niego karton szelek. Ciekawe. Cytuj
egonx8 2 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2020 19 minut temu, Piro Wiesław Miro napisał: O stary, ale sztos. Wyrzutnie sygnowane podpisem Machonego, rewelacja. Żałuje że nie dorwałem NO.1. Planujesz coś jeszcze zakupić? Wyrzutnia na ostatnim zdjęciu, w lewym dolnym rogu to też CBŚP? Pierwszy raz widzę taką szatę graficzną. Gościu chyba tam ucieka bo znaleźli u niego karton szelek. Ciekawe. To są dwie CBŚP tylko na na dole jest obrócona Cytuj
mantis 433 Opublikowano 10 Grudnia 2020 49 minut temu, egonx8 napisał: Wdzięczny będę za doradzanie co bym mógł dokupić. Paczkę petard P6A11 Dum Bum, albo TP4 Exploder 4. Tylko nie zamawiaj specjalnie, bo przepłacisz za przesyłkę, najlepiej połączyć to z jakimiś innymi zakupami. Wyrzutnia TXB378 Silent Night jest teraz na topie w kategorii cena/jakość. Cytuj