wyybuchowyy 10 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Pracownicy @INS-Fireworks to zawodowi kłamcy Nie przyznają się do tego, że u nich w firmie panuje burdel i nie potrafią znaleźć towaru albo że tego towaru po prostu nie posiadają i muszą go ściągnąć z drugiego końca Polski - wciskają kit, że obsługa zamówienia trwa 2-3 tygodnie bo problem jest po stronie firmy kurierskiej Tak, DHL i Inpost nie mają kurierów i dlatego nie dostajecie swoich paczek A to, że inne sklepy dostarczają zamówienia w 24-48h to tylko przypadek... 1
Piotrek007 79 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Godzinę temu, wyybuchowyy napisał: Pracownicy @INS-Fireworks to zawodowi kłamcy Nie przyznają się do tego, że u nich w firmie panuje burdel i nie potrafią znaleźć towaru albo że tego towaru po prostu nie posiadają i muszą go ściągnąć z drugiego końca Polski - wciskają kit, że obsługa zamówienia trwa 2-3 tygodnie bo problem jest po stronie firmy kurierskiej Tak, DHL i Inpost nie mają kurierów i dlatego nie dostajecie swoich paczek A to, że inne sklepy dostarczają zamówienia w 24-48h to tylko przypadek... Nie martw się, u nich to norma. Towar widmo. Ceny cenami. Ale panie burdel tam ze hoho.
borys92 14 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Standard. Ja się szarpnąłem 6 dni temu na zamówienie, oczywiscie jeszcze nie dotarlo choć na szczęście jest już w drodze ale jak to u nich, dwóch produktów nie było, trzeba było zamieniać
wyybuchowyy 10 Opublikowano 17 Grudnia 2021 @Piotrek007@borys92 Tylko, że ludzie z @INS-Fireworks robią to w bezczelny sposób i z premedytacją Babeczka która tam pracuje najpierw odbiera telefon i mówi, że paczka zostanie wysłana ale kurier DHL się do nich spóźnia i to nie ich wina a za drugim razem już się nie dodzwonicie bo albo blokuje wasz numer albo ustawia opcje "odrzucaj połaczenia od numerów spoza kontaktów" Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę. 1
PiroMan25 76 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Godzinę temu, wyybuchowyy napisał: Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy zwracają, tylko długo to trwa. A jak ci nie zwrócili to sprawa idzie na policje i tyle
Piotrek007 79 Opublikowano 17 Grudnia 2021 2 godziny temu, wyybuchowyy napisał: @Piotrek007@borys92 @INS-Fireworks Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę. Dlatego u nich to tylko za pobraniem, a nie wplatana konto.
INS-Fireworks 6 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2021 W dniu 7.12.2021 o 13:24, endriu123457 napisał: A będziecie dzwonić do ludzi że danego produktu nie ma czy będziecie wsadzać co wpadnie do ręki w przybliżonej cenie? Witam, oczywiście zawsze kontaktujemy się z klientem 15 godzin temu, wyybuchowyy napisał: @Piotrek007@borys92 Tylko, że ludzie z @INS-Fireworks robią to w bezczelny sposób i z premedytacją Babeczka która tam pracuje najpierw odbiera telefon i mówi, że paczka zostanie wysłana ale kurier DHL się do nich spóźnia i to nie ich wina a za drugim razem już się nie dodzwonicie bo albo blokuje wasz numer albo ustawia opcje "odrzucaj połaczenia od numerów spoza kontaktów" Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę. Witam, proszę o napisanie maile na biuro@ins-fireworks.pl. Zweryfikujemy sprawę, ponieważ kontaktujemy się z klientami i oczywiście wszystkie zwroty są realizo 20 godzin temu, borys92 napisał: Standard. Ja się szarpnąłem 6 dni temu na zamówienie, oczywiscie jeszcze nie dotarlo choć na szczęście jest już w drodze ale jak to u nich, dwóch produktów nie było, trzeba było zamieniać Witamy, w tym roku niestety brakuje różnych towarów jeśli chodzi o pirotechnikę. Robimy co w naszej mocy, żeby dobrać jak najlepsze ewentualne zamienniki po kontakcie z klientem. 14 godzin temu, PiroMan25 napisał: zwracają, tylko długo to trwa. A jak ci nie zwrócili to sprawa idzie na policje i tyle Witamy, wszystkie zwroty w naszej firmie są realizowane. Prosimy o cierpliwość.
k4n4li4 276 Opublikowano 18 Grudnia 2021 2 godziny temu, INS-Fireworks napisał: Witam, oczywiście zawsze kontaktujemy się z klientem Witam, proszę o napisanie maile na biuro@ins-fireworks.pl. Zweryfikujemy sprawę, ponieważ kontaktujemy się z klientami i oczywiście wszystkie zwroty są realizo Witamy, w tym roku niestety brakuje różnych towarów jeśli chodzi o pirotechnikę. Robimy co w naszej mocy, żeby dobrać jak najlepsze ewentualne zamienniki po kontakcie z klientem. Witamy, wszystkie zwroty w naszej firmie są realizowane. Prosimy o cierpliwość. To skontaktujcie się ze mną i powiedzcie co z zamówieniem 1 4
LudwiczekR 28 Opublikowano 6 Stycznia 2022 Mam konta w czterech sklepach internetowych z pirotechniką (arkafajerwerki, sklepzpetardami, taniefajerwerki oraz PiroArt) i pozostanę im wierny na zawsze . Mają teraz remanenty oraz inwentaryzację i sprzedaż internetowa na razie nie działa. A ja już poluję na wybrane fajerwerki z myślą o strzelaniu na Sylwestra już za rok. INS co prawda działa ale niestety ich opinie na googlach oraz posty na forum robią nie dobre psychologiczne wrażenie żeby zachować ostrożność i nie kupować u nich. W końcu po coś pisane są te opinie.
Rekomendowane odpowiedzi