Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pracownicy @INS-Fireworks to zawodowi kłamcy :) Nie przyznają się do tego, że u nich w firmie panuje burdel i nie potrafią znaleźć towaru albo że tego towaru po prostu nie posiadają i muszą go ściągnąć z drugiego końca Polski - wciskają kit, że obsługa zamówienia trwa 2-3 tygodnie bo problem jest po stronie firmy kurierskiej :D

Tak, DHL i Inpost nie mają kurierów i dlatego nie dostajecie swoich paczek ;) A to, że inne sklepy dostarczają zamówienia w 24-48h to tylko przypadek...

  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, wyybuchowyy napisał:

Pracownicy @INS-Fireworks to zawodowi kłamcy :) Nie przyznają się do tego, że u nich w firmie panuje burdel i nie potrafią znaleźć towaru albo że tego towaru po prostu nie posiadają i muszą go ściągnąć z drugiego końca Polski - wciskają kit, że obsługa zamówienia trwa 2-3 tygodnie bo problem jest po stronie firmy kurierskiej :D

Tak, DHL i Inpost nie mają kurierów i dlatego nie dostajecie swoich paczek ;) A to, że inne sklepy dostarczają zamówienia w 24-48h to tylko przypadek...

Nie martw się, u nich to norma. Towar widmo. Ceny cenami. Ale panie burdel tam ze hoho. 

Opublikowano

Standard. Ja się szarpnąłem 6 dni temu na zamówienie, oczywiscie jeszcze nie dotarlo choć na szczęście jest już w drodze ale jak to u nich, dwóch produktów nie było, trzeba było zamieniać ?

Opublikowano

@Piotrek007@borys92 Tylko, że ludzie z @INS-Fireworks robią to w bezczelny sposób i z premedytacją :) Babeczka która tam pracuje najpierw odbiera telefon i mówi, że paczka zostanie wysłana ale kurier DHL się do nich spóźnia i to nie ich wina a za drugim razem już się nie dodzwonicie bo albo blokuje wasz numer albo ustawia opcje "odrzucaj połaczenia od numerów spoza kontaktów" :D

Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę.

  • Haha 1
Opublikowano
Godzinę temu, wyybuchowyy napisał:

Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy

zwracają, tylko długo to trwa. A jak ci nie zwrócili to sprawa idzie na policje i tyle

Opublikowano
2 godziny temu, wyybuchowyy napisał:

@Piotrek007@borys92 @INS-Fireworks 

Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę.

Dlatego u nich to tylko za pobraniem, a nie wplatana konto. 

Opublikowano
W dniu 7.12.2021 o 13:24, endriu123457 napisał:

A będziecie dzwonić do ludzi że danego produktu nie ma czy będziecie wsadzać co wpadnie do ręki w przybliżonej cenie?

Witam, oczywiście zawsze kontaktujemy się z klientem

 

15 godzin temu, wyybuchowyy napisał:

@Piotrek007@borys92 Tylko, że ludzie z @INS-Fireworks robią to w bezczelny sposób i z premedytacją :) Babeczka która tam pracuje najpierw odbiera telefon i mówi, że paczka zostanie wysłana ale kurier DHL się do nich spóźnia i to nie ich wina a za drugim razem już się nie dodzwonicie bo albo blokuje wasz numer albo ustawia opcje "odrzucaj połaczenia od numerów spoza kontaktów" :D

Tu nie ma co nawet liczyć na zwrot kasy bo ani na maila nie odpiszą ani telefonu nie odbiorą, zostaje tylko liczenie na ich łaskę.

Witam, proszę o napisanie maile na biuro@ins-fireworks.pl. Zweryfikujemy sprawę, ponieważ kontaktujemy się z klientami i oczywiście wszystkie zwroty są realizo

 

20 godzin temu, borys92 napisał:

Standard. Ja się szarpnąłem 6 dni temu na zamówienie, oczywiscie jeszcze nie dotarlo choć na szczęście jest już w drodze ale jak to u nich, dwóch produktów nie było, trzeba było zamieniać ?

Witamy,  w tym roku niestety brakuje różnych towarów jeśli chodzi o pirotechnikę. Robimy co w naszej mocy, żeby dobrać jak najlepsze ewentualne zamienniki po kontakcie z klientem.

14 godzin temu, PiroMan25 napisał:

zwracają, tylko długo to trwa. A jak ci nie zwrócili to sprawa idzie na policje i tyle

Witamy, wszystkie zwroty w naszej firmie są realizowane. Prosimy o cierpliwość.

Opublikowano
2 godziny temu, INS-Fireworks napisał:

Witam, oczywiście zawsze kontaktujemy się z klientem

 

Witam, proszę o napisanie maile na biuro@ins-fireworks.pl. Zweryfikujemy sprawę, ponieważ kontaktujemy się z klientami i oczywiście wszystkie zwroty są realizo

 

Witamy,  w tym roku niestety brakuje różnych towarów jeśli chodzi o pirotechnikę. Robimy co w naszej mocy, żeby dobrać jak najlepsze ewentualne zamienniki po kontakcie z klientem.

Witamy, wszystkie zwroty w naszej firmie są realizowane. Prosimy o cierpliwość.

To skontaktujcie się ze mną i powiedzcie co z zamówieniem :)

  • Like 1
  • Haha 4
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam konta w czterech sklepach internetowych z pirotechniką (arkafajerwerki, sklepzpetardami, taniefajerwerki oraz PiroArt) i pozostanę im wierny na zawsze ?. Mają teraz remanenty oraz inwentaryzację i sprzedaż internetowa na razie nie działa. A ja już poluję na wybrane fajerwerki z myślą o strzelaniu na Sylwestra już za rok. INS co prawda działa ale niestety ich opinie na googlach oraz posty na forum robią nie dobre psychologiczne wrażenie żeby zachować ostrożność i nie kupować u nich. W końcu po coś pisane są te opinie. 

  • wapster zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...