FajerwerkiDlaCiebie 0 Opublikowano 24 Listopada 2009 Witamy wszystkich uczestników tego formu.Otzrmaliśmy kilka informacji od ,,znawców tematu " iż nasza stronka ma sporo braków i niedociągnięć.Mamy więc prośbę abyście zajrzeli na www.FajerwerkiDlaCiebie.pl i dali znać co byście zmienili jakieś propozycje i sugestie.Z góry dziękujemy za logiczne i istotne (zmiany cen to nie ,,logiczna podpowiedź ) informacje.pozdrawiamywww.FajerwerkiDlaCiebie.pl Cytuj
roberto5455 0 Opublikowano 24 Listopada 2009 1. top. Imho jest paskudny, ale to może kwestia gustu. Z własnego doświadczenia wiem ze wygląd stronki to pierwsze na co zwracają nowi kupujący. do tego ogólny wygląd stronki. Żółta czcionka na białym tle? Przeciez to nic nie widac, a tylko w oczy razi2.ceny. niewiem czy to wina cenninka producentów, ale 12zł za circoblitze, 38zł za TB 47 czy 24zł za WMT to zdecydowanie za dużo. W konkurencyjnym sklepie Circoblitze dostaniemy za 7zł, TB47 za 31, a WMT za 15. Wiem, że są innych firm te przykładowe produkty, ale to jednak to samo, a tańsze. Może warto by się zastanowic na zmianą importerów. (nie wiem na jakiej zasadzie sie to odbywa w sklepach)3. przesyłka.Poczta Polska dla fajerwerków? Ja bym tak nie ryzykował. Ryzyko uszkodzenia zdecydowanie za duże jak dla mnie. Do takich rzeczy tylko kurier4. GRatisy. Niewiem czy jakieś są a zdałoby się żeby były. Takie na poziomie 5-10% zamówionej kwoty byłoby miło5. Reklama. TRzeba jakoś stronke rozreklamowac w internecie. Jednakże sama reklama nie wystarczy. Trzeba pokazac ze warto robic tam zakupy, bo jak narazie jest wiele lepszych (bez urazy) sklepów. Cytuj
Ponq 2 Opublikowano 24 Listopada 2009 Zmiany.. Pierwszorzedna rzecza po wejsciu na strone jest pierwsze wrazenie klienta i niemalze 100% znaczenie ma tutaj jej wyglad. Mnie osobiscie on odpycha i uwazam, ze jest brzydki (zeby nie powiedziec tragiczny). W wyglad strony wlicza sie przede wszystkim logo strony, czcionka, kolory, czytelnosc. Mysle, ze przydal by sie takze szybki kontakt na gg. Oczywiscie dobra reklama i promocja. Jesli chodzi o wysylke to uwazam, ze powinien o niej decydowac sam kupujacy, a wiec zostawil bym poczte i dodatkowo dodal kuriera. Nie wiem jak dziala system kupowania, ale na pewno robienie zakupow powinno byc jak najbardziej wygodne dla klienta. Zamowienia przez e-mail nie sa chyba dobrym pomyslem. Ceny rzecz jasna powinny byc jak najnizsze . Strona musi przeciez zachecac klienta do zrobienia zakupow.Zauwazylem rowniez troche razacy blad ortograficzny - pisze sie moździerze a nie 'moździeże'.Pozdrawiam. Cytuj
FajerwerkiDlaCiebie 0 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam,dziekuje za sugestie.Teraz kilka informacji Po poerwsze - LOGO jest w trakcie tworzenia i na ta chwilę jest to zastępcze.Po drugie - Faktycznie był błąd ortograficzny - już poprawiony.Po trzecie - przesyłka - hmm co do traktowania paczek przez kurierów to mam osobiście pewne przykre doświadczenia a poczta polska z opisem PRIORYTET OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ " jest o wiele pewniejsza - Dodatkowo dochodzi FAKT iż kurier nie zostawi awizo i przed samym sylwestrem można sie oszukać.Po czwarte - tak jak pisalem zmiana cen to nie jest istotna wiadomość - różni dostawcy różne progi rabatowe różne ceny - po to jest rynek by były na nim różnice cenowe - na tym to polega - najniższe nie oznacza oddawania za darmo - przy maksymalnie niskich cenach + rabaty i gratisy OZNACZAJĄ UPADŁOŚC i DOŁOŻENIE DO INTERESU a nikt z was nie chciałby Pracować za darmo prawda????Chyba że się mylę... .Po piąte - GRATISY ( z tego co widzę to na tym forum rzecz najważniejsza. ) sa o tym wszędzie informacje i progi rabatowe naewt dla klientów którzy nie wydadzą 10000pln.Polecam poszukać.Co do kolorystyki to (stronka oólnie jest w trakcie prztwarzania kolorów - rozjechała sie przez błąd i trzeba było zresetować ustawienia.No i najważniejsze. Zakupy można robić na kilka sposobów - wskazany - ( napisz maila ) to tylko opcja. Wystarczy kliknąc i dodać do koszyka jak we wszystkich innych sklepach internetowych.dodoatkowo do nas można przyjść , przyjechać i towar zakupić na miejscu, obejrzeć porozmawiać i ze wszystkim jest kwestia dogadania. [ Dodano: 2009-11-25, 21:14 ]Jeśli były by jeszcze jakieś sugestie to byłbym wdzięczny. [ Dodano: 2009-11-26, 07:39 ]Witam,dziekuję za sugestię i jesli ktoś jeszcze takowe posiada to będę wdzięczny za informacje.chcemy dostosowac nasz sklep do potencjalnych klientow i zależy nam na ich opinii. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.