Gość Felix1 Opublikowano 17 Grudnia 2008 To właśnie ich interes żeby pisać do klienta. A nie że ja będę tam się dobijał bo mają coś na stronie a w rzeczywistości w magazynie tego nie ma i będę d*pę sobie zawracał i pisał do nich, A jest motylek ? a jest świeczka ?. Ty pewnie już ich tam zamęczasz i mają cie dość bo takie dziecko codziennie piszę i robisz za 'łącznika' tego sklepu każdemu nowinki przekazujesz tak go chwalisz i to jest już wkurzające, (tak btw podobno sklep miał jakieś konkursy robić i ty miałeś tutaj je organizować - info od firemana) a taki super ten sklep nie jest .Według tych opinii co tu czytałem i słyszałem. Jedno jest pewne o swoją stronę to nie dbają, przypomnienie hasła na home.pl nie działa , jeszcze te zamówienia (statusy) ja chciałem coś tam kupić wybierałem do koszyka i nagle patrze czemu tak dużo a tu się okazuje że jakiś produkt nabity 3 razy inny 2 :neutral: No albo robią ludzi w jajo albo ten skrypt jest aż taki zły, pisałem do nich chyba w wakacje co z forum no i niby miało być za tydzień a do tej pory nie działa czyli od strony technicznej się tym nikt nie zajmuję, tylko z PA pewnie usuwają i dodają produkty. Jedyny plus dla nic to to że teraz niektóre wyrzutnie są taniej niż hurtowo, ja osobiście jak kiedyś będę miał wybierać sklep to zdecyduję się na fajerwerki-korsarz.pl bo na niego nikt nie narzekał i na ich stronę też nie. Ostatnio właśnie miałem zamówić 3 wyrzutnie z Tropic i jakieś drobnice razem za 250 zł ale następnego dnia zniknęły napisałem na gg odpisali że niby jest (to po co zabrali ze strony ?) powiedziałem że napisze w pon pisałem 2 razy kulturalnie grzecznie odpowiedzi nie uzyskałem wiem że mogą mieć dużo zamówień ale mogli by odpisać chociaż Cytuj
Dako 1 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Moim zdaniem powinni informować osobę kupującą o każdej zmianie w jej zamówieniu w końcu po to są produkty dodane na tej stronie żeby se wybrać, a nie dostać zupełnie coś innego w tej samej cenie (niekoniecznie lepszego) Cytuj
kameleon 1 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Co wy myślicie jak się ma 200 klientów tygodniowo to by zadąrzyli z informowaniem o brakach ale OK pogadam z Panem Marcinem żeby na stronie nie było produktów których nie ma na magazynie Cytuj
Neodo 10 Opublikowano 22 Grudnia 2008 Mam pytanie do osób które zamawiały, otóż paczkę zamówiłem w Niedzielę zeszłego tygodnia (14.12), 2 dni zajęło im przygotowanie paczki i następnie 17.12 na stronie zmienili status, że paczka wysłana. Dziś mamy 22.12 no aktualnie 23.12 a paczki jak nie było tak nie ma... czyli minęło 5 dni odkąd wysłali w dodatku roboczych. Kurier jest expresowy więc paczka powinna być następnego dnia po wysłaniu... Czy wy także dostawaliście paczki tak późno? po jakim czasie dokładnie...Dziękuje za odp związaną z moim postem. Cytuj
witus 0 Opublikowano 23 Grudnia 2008 więc paczka powinna być następnego dnia po wysłaniu... Czy wy także dostawaliście paczki tak późno? po jakim czasie dokładnie...Dziękuje za odp związaną z moim postem. Neodo, nie zamawiałem co prawda w tym sklepie, ale postaram się nieco pomóc. Nie dostałeś żadnego numeru przesyłki, dzięki któremu mógłbyś sprawdzić na stronie internetowej firmy spedycyjnej, gdzie jest Twoja paczka? Na ogół takie numery się dostaje i można to sprawdzić.Na Twoim miejscu zadzwoniłbym do FajerwerkiMarket i zapytał się, co i jak. Nie ma co pisać maili / albo na GG, bo najbardziej skuteczna będzie rozmowa. Cytuj
Neodo 10 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Dostałem numer listu, zadzwonić do nich planowałem już wczoraj ale, że zrobiło się późno to zdecydowałem, że jeśli paczka jutro (dziś) nie przyjdzie to zadzwonię. Napisałem na obydwa GG, wysłałem e mail i odp brak więc tak jak mówisz, najlepsza będzie rozmowa ;d Cytuj
velibrum 12 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Ja swoją paczkę zamówiłem z piątek, w poniedziałek była wysłana, a we środę zastałem ją już w moim domu. Tylko co prawda był to środek sierpnia więc nie mieli dużo pracy jak teraz. Neodo, płacisz przy odbiorze, czy wysłałeś już im kasę? Cytuj
Neodo 10 Opublikowano 23 Grudnia 2008 Ok już git. Napisałem do gostka na gg troche z nim pogadałem , paczka przyszła coś koło 14 ~~ Dziękuje za pomoc Cytuj
myszka 0 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Wysłali mi braki dzis dostałem paczkę. Sklep polecam 9/10. Cytuj
tomek19680 0 Opublikowano 24 Grudnia 2008 W tym sklepie mam zamiar kupić fajerwerki za rok :mrgreen: Polecacie mi go ? Aha, bym zapomniał czy to prawda że w tym sklepie dają czasami gratisową wyrzutnię ? Cytuj
witus 0 Opublikowano 24 Grudnia 2008 W tym sklepie mam zamiar kupić fajerwerki za rok :mrgreen: Polecacie mi go ? Aha, bym zapomniał czy to prawda że w tym sklepie dają czasami gratisową wyrzutnię ? To już akurat zależy od budżetu. Jak ktoś zamawia za około 150 zł to na pewno dostanie jakiś gratis - nie zawsze musi być to wyrzutnia. Z tego co pamiętam, to ktoś pisał że porozmawiał z jednym z pracowników na GG i załatwił sobie gratisa, którego chciał :smile: Cytuj
velibrum 12 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Od teraz każdy sam może sobie wybrać gratisa w zależności od kwoty za jaką zamawia. Pisałem już o tym w tym temacie :razz: zakup 100-200 zł gratis 10 złzakup 200-500 zł gratis 20 złzakup 500-1000 zł gratis 60 złzakup powyżej 100 zł gratis 120 złJa ten sklep polecam. Zamawiałem w nim w sierpniu, kiedy nie było ustalonego progu gratisów i dostałem 2 wyrzutnie za darmo, a wcale dużo nie zamawiałem. Cytuj
Banba 0 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Hej jak myślicie czy jak bym jutro u nich zamówił to dotarła by przesyłka na sylwestra? Cytuj
xHESTIABUMx 0 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Wątpie czy byś dostal paczke przed sylwestrem nawet jakbyś wczoraj zamówił. Troche za późno sie obudziles Cytuj
Ponq 2 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Nie koniecznie. Ja zamowienie zlozylem dzis. Rano do nich dzwonilem i powiedzieli, ze paczka spokojnie dotrze we wtorek. Cytuj
Ponq 2 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Sprobuj zadzwonic do nich i zapytac. Jezeli do mnie przesylka przyjdzie po sylwestrze to jej po prostu nie odbiore.EDIT. Sorry za 2 posty. Cytuj
kameleon 1 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Na pewno paczke dostaniesz do wtorku moją wysłali w poniedziałek w doszła we wtorek :razz: ale co ty się przejmujesz jak paczka nie dojdzie do sylwka to dostaniesz coś w ramach przeprosin Cytuj
pawel_27 0 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Czy na fajerwerkimarket.pl ceny zmienią się przed sylwestrem???? Np: Bora- bora na czerwono przekreślona jest Stara cena 52.50 PLN a na biało jest Cena brutto 26.00 PLN.Czy cena 52.50 będzie bliżej sylwestra ????? Cytuj
Ron 0 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Może jest ktoś zorientowany bo nie mam pewności, ale mi się wydaje, że mieli dostawę albo coś w tym stylu bo pojawiły się nowe petardy i nowe fontanny. Nie odwiedzałem strony sklepu od tygodnia, więc nie wiem jak było wcześniej. orientuje się ktoś ? Cytuj
kameleon 1 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Wiadomość od Pana Marcina z Top10...Witam W naszym sklepie internetowym wprowadzimy sporo zmian -Nie będziemy dawać zamienników-Zdjęcie towaru będzie wysyłane na maila przed wysłaniem -Na stronie będą tylko produkty które posiadamy na magazynie wszystko będzie stale kontrolowane-Wszystkie ceny będą bardzo zbliżone do cen hurtowych -Wszystkie wysyłki płatne przy odbiorze będą kosztowały 25 zł -Wysyłka pocztą za pobraniem 17 zł do 5 kg Cytuj
michalidis 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jeżeli ceny będą zbliżone do hurtowych, podkreślam zbliżone to za rok zaopatrzę się u nich, ale warunkiem na pewno będzie to czy mają zamiar sprowadzic wyrzutnie NWP typu jw313 bądź jw1000 Cytuj
Mar3kkk 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Jeżeli któs kupi wcześniej i potwierdzi te zmieny to może i kupie chociaż szczerzę wątpie żeby jedna osoba poradziła sobie z prowadzeniem ogromnego sklepu internetowego ;|Czekam na jakieś wieści. btw. kameleon- coś nie chce mi się wierzyć że tak nagle 'poprawili się' Cytuj
kameleon 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ludzie jest dopiero styczeń pan Marcin zatrudni kogoś spokojnie :smile: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.