Kacperkiewicz 0 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Siema , zadaje dużo pytań odnośnie fajerwerek itd. jestem zielony w tych sprawach.Więc tak, jaką wyrztutnie do 15 zł mi polecacie netto (jeśli jest tam jakaś nie znam się ) lub hurtownie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mks 2 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 JW07 MARS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Poki 17 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Proponuję przysiaść i poczytać. Na forum znajdziesz wiele informacji. Wystarczy troszkę poszukać. Pytając podawaj jak najwięcej informacji, w tym przypadku produkty jakich importerów są dostępne w hurtowni. W Netto masz kostki z seri TXB60x za 9.99zł i możesz je zakupić. Ewentualnie w hurtowni JW06 Kasopeja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kacperkiewicz 0 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Jacke5 0 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 W polo tez masz 3 wyrzutnie z serii TXB. Najlepszy produkt w tej cenie nawet jak by były za 15-20 to i tak by dobrze schodziły, rok temu 4 TXB dały u mnie dużo lepszy efekt niż gówniana wyrzutnia z hestii za 69 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tomszak 1 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Proponuję przysiaść i poczytać. Na forum znajdziesz wiele informacji. Wystarczy troszkę poszukać. Pytając podawaj jak najwięcej informacji, w tym przypadku produkty jakich importerów są dostępne w hurtowni. W Netto masz kostki z seri TXB60x za 9.99zł i możesz je zakupić. Ewentualnie w hurtowni JW06 Kasopeja. W netto kostki z triplexu? Nie pomyliło ci się coś czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...